Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji Tě!

19. 11. 2000
2
1
986
Autor
Kiki

Asi budu Tě mít pořád ráda, možná i víc než kamaráda. Už nechci k Tobě cítit víc, víc než kamarádství. Nechci se už trápit tím, zda měls mě někdy rád i Ty. Možná jsem moc naivní, ale toužím po lásce,co nebolí. Snad jednou pochopíš, že jsi vlastně k mému srdci klíč. Že jsi první opravdovou láskou byl, aneb ještě pořád jsi. Vědět,že Tě někdo miluje, že vduchu Tvůj obraz maluje, že myslí na Tebe celou noc, TO ZNAMENÁ STRAŠNĚ MOC!

1 názor

Kurosawy
29. 10. 2007
Dát tip
Mluví mi z duše...Tohle se mi taky stalo,nebo spíš se to se mnou děje...A není to nic pěkného

Anonym
29. 04. 2001
Dát tip
Tady tohle se mi moc líbí protože jsem to zažila i když toho člověka nenávidíš protože Ti nevěnoval ani kousek své lásky zarověň bez něj nemůžeš žít!

Semipalakva
26. 12. 2000
Dát tip
Jojo ach jo:--) krásný věci dojmou i podruhý:-)

Semipalakva
26. 12. 2000
Dát tip
i potřetí:-)

Semipalakva
26. 12. 2000
Dát tip
ale vlastně o nic nejde:-)

Semipalakva
29. 11. 2000
Dát tip
Jojo

ruby
25. 11. 2000
Dát tip
no jo no to znam a presne takhle:-)

Anonym
23. 11. 2000
Dát tip
Kikinko já mám a měl jsem vždy moc rád. Tvou tvářičku já v duchu každou noc líbal. A i když nejsi ta Kikinka, co myslím já, tak vez, že já tu svou nikdy neopustil. A neopustím.

Suppe
19. 11. 2000
Dát tip
hele kolegine, mam takovej dojem, ze se s touhle pisnickou ztotoznuju. stalo se mi to taky. vyjadrilas to fakt pekne!!!!

Skleboun
19. 11. 2000
Dát tip
celkem dobry...ale proc to ma tak divny rymovani? K obsahu nemam zadny vyhrady..ba naopak :o)

maty
19. 11. 2000
Dát tip
Pěkné vyznání...

Astalavista
19. 11. 2000
Dát tip
Skleboun. Jinak taky souhlas. Kdo by to neznal.

JiKo
19. 11. 2000
Dát tip
no jo láska ... vyjadřovat se nebudu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru