Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamilovaná radůstka

21. 02. 2005
1
0
3170
Autor
Elanor

Ze snu jeho jméno křičím
nevím čí je to tvář
vše hezké v sobě zničím
ale ta jeho zář...
Princezna co hledá
princ co bloudí
spát mi nedá
třeba ho ona vysvobodí...

Elanor
05. 05. 2006
Dát tip
Ice wind :) to neva :) alespon vim, zes to myslel vazne :D mno k tema...vzit to do svych tlapicek? chm..jsem nejaka ostychava...

ICE_WIND
02. 05. 2006
Dát tip
Sakra .... ;oDDDDDDDDDDDDDDD nojo tak sem si nevsiml, ze je tu vic stranek, se hned nezblanete ... mi bylo hned divny ze se ta kritika nikde nehukazuje ;oDDDDDDDDD

ICE_WIND
02. 05. 2006
Dát tip
No ja ti to rikam porad, jakmile to nevezmes do vlastnich tlapek, nikda z toho nic nebude ... ;o). - Dama promine - se*u na vyzneni, libi ;o)

ICE_WIND
02. 05. 2006
Dát tip
Ja ti to porad rikam, ze pokad to nevemes do svych tlapek, tak z toho nic nebude ;o) - dama promine - se*u na vyzneni, libi se mi to ;o)

ICE_WIND
02. 05. 2006
Dát tip
Ja ti to porad rikam, ze pokad to nevemes do svych tlapek, tak z toho nic nebude ;o) - dama promine - se*u na vyzneni, libi se mi to ;o)

zelva
07. 02. 2006
Dát tip
líbí

Elanor
24. 02. 2005
Dát tip
Vlče: proč bezvýchodné? čím? nechápu... _Birkoff_: :) mmch. už se těším na nějakou další akci s váma dvěma, tvoje slečna je uplne uzasná a pozdravuj jí od nás ode všech. Augustin: co je špatného na naivitě ve světě kde každá rincezna je po večerech protřelou pornohvězdou?

Elanor
24. 02. 2005
Dát tip
Jealoooo

Nicollette
24. 02. 2005
Dát tip
hele ho, on mi ani neposlal avi :)) ačkoli reakci slečny Elanor sem asi nepochňápala .)

komedie
21. 02. 2005
Dát tip
teda....kdyby to byla báseň,tak bych řekla blbost.....ale Pro radost je to dobrý....:)

komedie
21. 02. 2005
Dát tip
teda....kdyby to byla báseň,tak bych řekla blbost.....ale Pro radost je to dobrý....:)

Elanor
21. 02. 2005
Dát tip
Když je človíček spokojený a zamilovaný píše ostatním pro radost...

komedie
21. 02. 2005
Dát tip
:)))) to je taky dobře...teda myslím....mno....:)

Kordus
21. 02. 2005
Dát tip
Prijemne :)

pěkně naivní :o)

Nicollette
21. 02. 2005
Dát tip
pročpa naivní? Já nevěřim v lásku, ale věřim, že dva lidé (princxprincezna) chodí, bloudí ve snech a lásku hledají... tak proč naivní...

nemyslím naivní konkrétnostmi, kterou vytváří prostota slov, která máme k dispozici, ani není naivní obsah, já věřím v lásku ale to vyznění, to vynění, které je z těch slov poskládané je neodbytně naivní, až do morku kostí. A snad i tenhle dojem vytváří představu poezie, snad i tenhle... :o)

Nicollette
21. 02. 2005
Dát tip
vyznění.... a nezní to každýmu jinak? Nemá každý jiný "sluch" ? Tu víru Ti závidim

ne vždy :) každý věří na lásku, někdo víc a někdo míň

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru