Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ovisnuté vajcia

21. 02. 2005
5
0
2204
Autor
Ružbach

Deti do päť rokov by mohli prehltnúť drobné častice - a mohli by si to tak obľúbiť, že by ich začali prehĺtať čoraz častejšie, až kým by im niekto neporadil, že oveľa väčší efekt dosiahnu, keď si ich vpichnú do žíl . . .

Ekasa skočil do studenej vody. Zaboril sa do bahna až po členky. Na brehu stáli partizáni a smiali sa, až im sliny tiekli. Ekasova manželka ležala opodiaľ. Zrýchlene dýchala a z úst jej tiekol pramienok krvi. Bola znásilnená. Dvanásť krát. Nebo sa zaťahovalo mrakmi z východu. Les šumel ako šumí starec, keď si kráča po ceste. Kdesi v diaľke dvaja vojaci vykopali z cintorína tri mŕtvoly, ktoré mali najnovší dátum úmrtia a uvarili si ich v hrdzavom ešuse. Ťažké časy so sebou nosia ťažké vrecia. Ekasa drkotal zubami, no musel sa usmievať. Cítil, ako sa mu scvrkáva jeho úd, omámené rybky mu ďobkali do mieškov a ovíjali sa mu okolo doráňaných nôh. Partizáni mali chuť na šnaps, vytiahli zopár fliaš a poíjali. Jeden z nich, mladý no zarastený ani opica, hodil na Ekasovu menželku deku. Bola veľmi pekná a chlapci potrebovali takú ženu na rozptýlenie, bola by škoda, keby sa podchladila a prišli by o ňu. Vojaci, ktorí sa schovávali na neďalekom cintoríne to vraj robili s mŕtvolami, no oni predsa tak hlboko neskĺznu, majú svoju partizánsku hrdosť. Veliteľ skupiny podišiel k rybníku a okázalo sa do neho vymočil. "Aby ti nebola až taká zima," zahlásil modrejúcemu Ekasovi. Jeho varlata skončili ako potrava lačných uzimených rýb. Tie sa pažravo pustili aj do jeho penisu. Ešte šťastie, že tá ľadová voda umŕtvila jeho telo, inak by to určite pekelne bolelo. Všetko bolo sivé. Len Ekasa bol modrý, ponorený v bordovej vode, hemžiacej sa rybičkami. Dvaja z partizánov práve dostavali stany. Opitý veliteľ zrejme znova dostal erekciu a naložil si slabnúce telo Ekasovej manželky na rameno, pričom zmizol v jednom zo stanov. Jeho zástupca mávol rukou a zvyšok skupiny vystrieľal do Ekasa pár zásobníkov. Keď sa voda ukľudnila, na hladine plávalo okrem mŕtveho nahého tela aj zo 20 rýb. Chlapci ryby povyťahovali na breh a pobrali sa do stanov. Veliteľ bol celú noc zavretý s Ekasovou manželkou, tak väčšina partizánov, okrem tých mladších, unavených, onanovala. Ráno našli mŕtve telo doráňanej ženy hodené do rybníka, ako sa pohupuje na vlnách vedľa svojho obhryzeného muža. Z lesa za nimi sa ozvali prvé výstreli. Asi objavili úkryt tých skurvencov na cintoríne. Začalo pršať. Do Vianoc ostávalo 5 dní . . .
wedle_vazy
18. 03. 2005
Dát tip
t**

Griff
04. 03. 2005
Dát tip
výborné!!! TOP T

klipeto
22. 02. 2005
Dát tip
paráda t*

iwan
22. 02. 2005
Dát tip
silne t

Android
22. 02. 2005
Dát tip
Jj, momentka, fajn...

StvN
21. 02. 2005
Dát tip
Dobre napísané. Má atmosféru. Pěkná momentka, chce se mi říct.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru