Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuse klubu Tůtování

21. 02. 2005
1
0
10077
Autor
Lyskoř

Tůtasté tůtaistům

Tůtaisté antitůtaistům

Antitůtaisté antitůtaistům

Antitůaisté Tůtaistům

 

 

Tuduttuduttudut!

Tralala


áha.... konstatuješ dobře, ale poněkud jinak, než bych si myslela, učitelskej.... :-))

gr_4you
25. 10. 2005
Dát tip
už nejsem učitelskej, sem teďko - prej - terapeut

hech... tak že bych využila Tvých služeb?? Co Ty na to? dáme si dostaveníčko někde v mlíkárně?

gr_4you
25. 10. 2005
Dát tip
jo ale bacha já sem pracovní terapeut! :-)))) hele proč v mlíkárně?

nooo, páč v kafárně by vzhledem k tomu, že si teraupeut znělo tak divně.. :-)) aha, pracovní.. to značí co?

gr_4you
25. 10. 2005
Dát tip
příprava lidí s kombinovaným postižením na možnost podporovaného zaměstnání, rozvoj samostatnosti atd. nevím jistě jestli se tě to týká, ale třeba by sme tě k nám do centra vzali

jistěže su postižená.. na hlavu.. su slepice...myslíš, že bych se uchytila?

gr_4you
25. 10. 2005
Dát tip
no zkusil bych sehnat bydýlko :-))

bidýlko nesháněj.... maj je šecky vyprodaný....takže... navíc řádí ptačí chřipka, čili bych to viděla na bezbolestnou smrt?! :-)

71_Art_72
24. 10. 2005
Dát tip
Kde je lyskoř, hlavní tůtovač?

gr_4you
24. 10. 2005
Dát tip
a znáte tůůůů Lyskořovůůů?

jooo, toť otázka, že? :-))

gr_4you
24. 10. 2005
Dát tip
poznala otázku, šikovná holka, tak to už můžeš dělat redaktora na písmáku :-))

taky si myslím, dokonce poznám i ironii.... :-))

gr_4you
24. 10. 2005
Dát tip
hmm, tak to už seš lepší než vella!! :-))

checht... to mě má jako těšit?!

gr_4you
24. 10. 2005
Dát tip
to tě nemá nic. prosté konstatování........

romanci o tůt? jůůůů, se předveď a ukaž mi, jak se to dělá... :-)

gr_4you
19. 04. 2005
Dát tip
tagže jsem dnes publicoval TŮT práci, respektive TŮT dílo, ale nefim, jak mam na něj udělat odkaz, tag, prosím, učiňte za mě a poraďte japaže se to dělá. Moji výzvu by si měli přečíst fšichni, kdo to myslí s TŮTáním opravdu vážně.

myslíš nějak takhle? :-)) já Ti dám zpracovat! :-) ZDE

Lyskoř
19. 04. 2005
Dát tip
tůůůůůůůůt

gr_4you
18. 04. 2005
Dát tip
Nedokážu si představit víc, než si dokážu představit. kdybys chtěla mohu to ještě nějak rozvést a tuto plodnou diskusi ještě více obohatit.

for, buď té lásky, Tvoje řečnické a složité výklady mi už chybí, tak to rozveď do nejmenších podrobností, ať se v tom mohu brodit a topit...

gr_4you
18. 04. 2005
Dát tip
pokusím se být stručný: Za současných okolností vzhledem k situaci, které jsme všichni svědkam a s přihlédnutím k určitým aspektům osvětlujícím věc v novém nebývale ostrém světle se dá za určitých jasně vymezených předpokladů, budou-li tyto schváleny příslušnými orgány, a nedojde-li k obstrukcím ze strany státní správy, tušit, že jistá nová východiska naznačená v mém předchozím příspěvku by se mohla do určité míry, pochopitelně po důkladném zvážení všech rozhodujích stran a za souhlasu tripartity, v bilaterárních vztazích poněkud přiměřeně modifikovat. Na tomto stanovisku trvám.

Tak to jsem zvědava, jak dlouho Ti to trvání vydrží... :-)) ale úžasně jsi to naznačil... :-)

gr_4you
18. 04. 2005
Dát tip
ještě bych rád něco podotknul: tůt

tádydádydádydá...

gr_4you
18. 04. 2005
Dát tip
dík za avízo, fakt

tak teď nevím, jestli jsem Ti avízovala nebo ne.... ale jestli to myslíš tak, že jsem ti neavíznula, tak se omlouvám, nebylo to úmyslně... a jestli jsem ti avíznula a Tě to vobtěžovala, tak se neomlouvám.... :-)

gr_4you
18. 04. 2005
Dát tip
avíznula, obtěžovalo, nepřekvapilo, nevadilo

tak to se Ti hluboce omlouvám... a snad se to už nestane....

gr_4you
18. 04. 2005
Dát tip
kou: tag sem to nemyslel, jsem rád, že mohu vyhjádřit své názory na této platformě nicméně navrhuji zrušit klub tůtování, protože už strašně dlouho nikdo netůtoval, nebo snad někdo tůtne?

těžko říct, vono poslední dobou mi přijde, že stagnuje kde co... ani u nás v emnicích to už není, co bejvalo... a vo dalších ani nemukám, no... :-)

gr_4you
18. 04. 2005
Dát tip
co tagle nějakou tůt performance? prostě pérfórméns, nevim jak se to píše

a co si nedokážeš ještě představit?

fbaf :-)

gr_4you
13. 04. 2005
Dát tip
kou: tak to jsem nečekal, je to promyšlený příspěvek!

for: jasně, víš kolik mi dalo práce vymyslet něco inteligentního? a i něco, čím bych vás pobavila a vystresovala?

gr_4you
13. 04. 2005
Dát tip
ne, kolik?

no, víc, než si dokážeš představit.... :-)

gr_4you
13. 04. 2005
Dát tip
tak to si nedokážu představit........... :-)

Noe1
13. 04. 2005
Dát tip
fab

baf... :-))

gr_4you
30. 03. 2005
Dát tip
ok, přiznávám, že na tohle nevím, co říct....

gr_4you
30. 03. 2005
Dát tip
ok, přiznávám, že na tohle nevím, co říct....

gr_4you
25. 03. 2005
Dát tip
juk

Lyskoř
25. 03. 2005
Dát tip
uuuuuuuuuuuuuuuuuua

Lyskoř
25. 03. 2005
Dát tip
uuuuuuuuuuuuuuuuuua

vrrrrrrrrrrrrrr

Noe1
23. 03. 2005
Dát tip
haůůůůůůů

gr_4you
22. 03. 2005
Dát tip
grrrrrrrrrrr

Lyskoř
22. 03. 2005
Dát tip
gr: grr

ŇufŇufŇuf!!!!

Nechutné.....

vrrrrrrrrrrrr

Nooo, vážně? Huf!

Tomu se říká "já do tebe chlebem, ty do mě kamenem" !

jojo, já na Tebe hezky, mile a krásně a Ty do mě bušíš ze všech stran...

Nene! Já řekl něžné "muf", kdežto ty jsi hned nastoupila s brutálním "huf". Můžu to dokázat, a klidně tě i zažaluju!

něžné?? s vykřičníkem není něžné, to je rozkaz a ten já ..... nejlepší obrana je útok, no ne? Zažaluješ? za co? To já bych Tě mohla zažalovat za harašení! tak mě napadlo, jak to můžeš dokázat? Je to Tvé slovo proti mému!

MufMufMufMuf!!!!

Pišto, jak povinností?!! víš dobře, moooc dobře, že pokud užiješ takové slovo na mě, tak budiž Ti má ruka velmi lehká...aktivní? Já? Dyť nic nedělám.. ani tady ani tam.... se z vás pominu, faaakt, hele brouku, mám za to, že to tu nezavání dvojakostí, ale něčím jiným....ech,!! Pišto, a to si neměl psát-- děj se vůle kytky...vuaaa

Muf!

Pištoooooo hade, heleď, ať udělám co udělám, dycky mě za něco nadáš...! eee jak dohledat?? kde mě kdo hledá, se s nikama nehýbám safra!! nebo to má být nový nábor členů do emnic??

Kytko, uvědomuješ si, že tvou povinností je cele se věnovat udržování našeho klubu v sekci nejaktivnějších??? A jaké bylo moje překvapení, když jsem NAD námi našel tyhle.... paběrkáře, pábitele a tůdlisty? A to i TVÝM přičiněním! Opravdu pláču nad tvojí dvojakostí. A to jsem ti tolik, tolik věřil!

Lyskoř
28. 02. 2005
Dát tip
milý pííšto.. Už jste nás zase předběhly tak co.. Nám o to nejde vy exémáci!

Lyskoř, dyk já vím, ale řekni sám - kdyby tu Kytku člověk semotamo neseřval, řádila by tu jak černá ruka....

Lyskoř
28. 02. 2005
Dát tip
nebo zelená noha

Ale fuj...

Tak Kytka tady je, když se jí v našem Klubu Emnic a Citových ekzémků nemůžeme dohledat! Tady trapně zvyšuje aktivitu konkurenci! Je to..... je to...... ODPUDIVÉ !!!!! Kytko, tak abys věděla, jsi pěkná -tůůůůůůt- !!!!!

Lyskoř
26. 02. 2005
Dát tip
Ano i agresivní a extrémistický tůtaismus se očividně uchitil.. takže milý pišto TTTTTTŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮTT nenapadej naše členy... A děkujeme za návštěvu .. tůt

Muf!

Lyskoř
26. 02. 2005
Dát tip
jo proč ne? muf se taky počítá.. :-) vstůůp:-)))

Promiň, ale to bych konkuroval sám sobě, čili stylově: tůůůůůůůdle! :)

Lyskoř
26. 02. 2005
Dát tip
ale klůůůb tůůtování, vůůbec nehraje na žádnou konkůůrenci,já ani netůůůšil že se tady něco takového děje.. :-) Jasně chápu a příjmám:-) já stejně nějak nepochopil o čem ty vaše emnice jsou..

Emnice JSOU o nechápání, tuuuu je v pořádku...

Dolente
24. 02. 2005
Dát tip
Kdo netůtá s námi, jako by netůtal vůbec! :o))))

na tůůůůůůůty do toho klubu chceme lala

Lyskoř
22. 02. 2005
Dát tip
my vás na tůůůty příjímamé s otevřenou nánoží(ručí) tralatudut

71_Art_72
22. 02. 2005
Dát tip
tůt.

Lyskoř
22. 02. 2005
Dát tip
Jo rozjíždíme to ve velkém :-) Tůtáním za tůtání!

Lyskoř
21. 02. 2005
Dát tip
A je to tady... Je mi opravdu velkou ctí, oznámit, že dnešním datem, tedy 21.2.2005 Se oficálně otevírá klub >>>TŮTOVÁNÍ<<< Děkují tudut

hůůů, hůůů tůůůů tůůůůů a jsemtu..... vaše černá andělská kytka alias noční můra... :-))

Lyskoř
21. 02. 2005
Dát tip
to jsme rádi :-)

no, uvidíme, jak budete mluviti časem... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru