Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dotaz

22. 02. 2005
1
0
1268
Autor
mephisto

Už toho mám opravdu dost!

Mohl by mi někdo konečně vysvětlit, co je to HAIKU?


komedie
24. 02. 2005
Dát tip
chicht :)))

arvis
22. 02. 2005
Dát tip
no neviem ci Ti spravne odpoviem... odbornikov najdes vela ale ja som vyhrabkala jeden stary text, pisany nejakym cinanom,alebo japocom, kde je napisane toto: Znamy japonsky basnik dostal otazku, ako zalozit basen. "obycajna cinska basen ma styri verse" ... Prvy vers obsahuje uvodnu vetu, druhy vers je jej pokracovanim, treti vers sa od predmetu obrati a rozvinie iny a stvrty da vsetko dohromady. Popularna japonska piesen to ilustruje takto: Dve dcery kupca s hodvabom ziju v Kjote starsia ma dvadsat, mladsia osemnast Vojak moze zabijat mecom no tieto devy ocami zabijaju muzov.

park
22. 02. 2005
Dát tip
www.haiku.cz

mephisto
22. 02. 2005
Dát tip
dík. Já sem tušil, že HAIKU bude nějaká ptákovina:-)

arvis
22. 02. 2005
Dát tip
park... pozrela som si Tvoje haiku a teraz mam pocit, ze som mladeho mephista doplietla... no neviem. Jeden Adams mi ale spominal, ze haiku ma presnu skladbu versov. neviem. << Zpět

inlajn
22. 02. 2005
Dát tip
...ta internetová adresa mě dostala. Já to taky nevěděl a nevim, ale, halt, žiju s tim a je mi to, pardón, u prdele. váš in.

arvis
22. 02. 2005
Dát tip
inlajn ty tramvaj jedna

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru