Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co dalej

22. 02. 2005
0
0
706
Autor
Eksor

A tak som naplnil svoj zivot, takmer vsetkym, az prilis vela som zazil a skoro v mojom veku, tazko preto teraz ma nieco prekvapi a uchvati. Vrham sa stale hlbsie, stupam coraz vyssie aby som dosiahol vzdy to spravne dno resp. vrchol v ktorom sa da citit nieco viac.

My a oni

"My"
Odsudzujeme casopisy kde je Britney Spearsova na prvej stranke, sladke romany. Filmy pre nas v telke su len v tych "spiacich" hodinach v case ked ten "priemerny divak" uz spi. V beznych kinach filmy pre nas taktiez nepremietaju, musime ist do "filmacov". Reklamu vidime najskor ako manipulacny prostriedok nasej mysle dosledne premysleny marketingovymi expertmi. Zgrupujeme sa, radime sa, zijeme v malych skupinach tvorime oddeleny svet. Pre tych "priemernych" sme cudaci, casto namysleny, tvariaci sa mudro.

A ja si myslim ze to aj tak presne je.

Kolko z nas ma ochotu nieco vysvetlit preco je ten ruzovy jogurt skutocne zly a ten biely "hnusny" je kvalitny.
Kolki z nas dokazu neosudzovat cloveka len preto ze cita najnovsi "teenage" casopis ktoreho stranky su zaplnene zvacsa len tym "kto s kym a kedy".
Kolki z nas sa dokazu pochopit ze niekedy ta jednoduchost formy zabavy mozno plynie i z ich sposobu zivota tiez jednoducheho. Alebo, ze skor velmi casto su obetami tych marketingovych expertov.
Kolki z nas sa snazia im vysvetlit ? Pomoct ? Pochopit ?


inlajn
23. 02. 2005
Dát tip
ať si každe dělá(čte), co chce, když nikomu neubližuje....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru