Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznání počítačového maniaka

22. 02. 2005
14
0
5409
Autor
RuDa

 

zahlcuješ moje vstupy
snižuješ mou kapacitu
máš v mém hlavním procesoru
nekonečnou prioritu

 

Ty jsi pro mě hlavní server
jenž nabízí svoje vnady
přes tajemné protokoly
s nimiž si však nevím rady

 

nestačí mé algoritmy
marně zkouším lámat heslo
informací s nápovědou

moc se ke mně nepřeneslo

 

přesto hledám ke spojení
linku rychlou, spolehlivou
abych nebyl zablokován
odpovědí nedůtklivou


malá*
24. 09. 2006
Dát tip
:-))))) Páni, konečně jsem objevila na Písmáku taky nějakou tu romantiku! Nebo rom-antiku? Ram? Prostě tip* :-)))))

_NoBody_
14. 06. 2005
Dát tip
fakr dobry! ***

RuDa
25. 02. 2005
Dát tip
Maldecanka: taky tedy (jako autor) říkám B U D I Ž S R A N D A ! a byla. :-)

RuDa
24. 02. 2005
Dát tip
Maldecanka: vídíš, já tam slovíčko "servrem" na chvíli měl (taky mi víc lahodilo foneticky), ale bylo mi vytknuto, že je to špatně. :-)

RuDa
24. 02. 2005
Dát tip
Maldecanka: rozhodně bych o tom přemýšlel , aspoň proto, aby byla nějaká změna. :-) "Servrem" jsem nenechal hlavně proto, že jsem měl vždycky z mluvnice jedničku :-) a děsně mě to tahalo za oči...

inlajn
23. 02. 2005
Dát tip
moc dobrý, tip.....!

Vevet
23. 02. 2005
Dát tip
:o( ..a jéje..sem nechtěla..nějakej čásek sem tu nebyla..a hned si vyrobim průůšvich..

RuDa
23. 02. 2005
Dát tip
Vevet: jakej průšvih? Hele, jak se někde něco trochu negativního objeví, hned to vztahuješ na sebe. :-) To je holt život, no...

Vevet
23. 02. 2005
Dát tip
..noo..holt sem už taková..co můžu, to pohamtám pro sebe hihi ..ale aspoň jsi mě naved na Bylo, nebylo.. a to se mi vážně líbí :o) díík..

Lyryk
22. 02. 2005
Dát tip
.-)

RuDa
22. 02. 2005
Dát tip
Lyryk: úsměv? takže udělalo radost? Skvěle! :-) Mimochodem, nepsal jsi někde v diskusích, že nebudeš číst díla, u kterých autor nebude stát o vážnou kritiku? (ne, že nestál o návštěvu :-), jen mě zajímá, jestli jsem něco špatně nepochopil)

Lyryk
22. 02. 2005
Dát tip
to bych nikde nenapsal .-))) čtu nekoordinovaně leccos, určitě ne všechno, ale spíš jsem někde napsal, že nebudu psát kritiku tam kde o ni není požádáno, úsměv snad není žádnou kritikou, ale pobavením .-)) alespoň doufám..

RuDa
22. 02. 2005
Dát tip
Lyryk: jasné, já beru úsměv jako pozitivně laděnou kritiku (nebo spíš pozitivně naladěného kritika :-) , což je důležitější, protože to byl smysl dílka)

vesuvanka
22. 02. 2005
Dát tip
dobré :-))) TIP

REDH0T
22. 02. 2005
Dát tip
je to vtipná a nenásilná věc TYP

DRAHT
22. 02. 2005
Dát tip
Tohle znám. Posílám TIP.

Vevet
22. 02. 2005
Dát tip
..sice tam rytmus drobet škobrtá..ale mě tu v kompu taky porád něco chroupe hihi..Lucie se prostě má!! cink*

StvN
22. 02. 2005
Dát tip
:-)

Vika
22. 02. 2005
Dát tip
Perfektní. Trochu vázne rytmus, ale rozhodně je to na tip.

RuDa
22. 02. 2005
Dát tip
Drobně upraveno, aby líp seděl rytmus. vesuvanka: hlavně, že chutnalo :-) REDH0T: trošku násilí bylo potřeba (na tu proradůstku myslím :-) ) DRAHT: ano ano, ale buďme upřímní, ono objevování a odkrývání patří mezi to nejlepší... Vevet: ona má jiného, jen to na mě hrála či co? Prý se jí hezky četly básničky ode mě, připadala si jako ve snu... Jak to bylo, viz "Bylo, nebylo..." Hele: nová doba chce nového člověka! :-) Vika: opraven rytmus, lepší?

Wattik
22. 02. 2005
Dát tip
Trefa do černého. Básničky moc nemusím, ale tuhle jsem si přečetl. A jako "počítačák" dávám tip. ;-)

Dotek
22. 02. 2005
Dát tip
Do klubu! *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru