Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hvězdička

23. 02. 2005
3
0
4486
Autor
Enzy

Za chvíli noc nastane,
zářící slunko zapadne,
bílý vyleze měsíček
a objeví se tisíce hvězdiček.
Všechny září pro Tebe,
když jen pohlédneš na nebe.

 

Svítí tam jedna malinká,
zatím ještě spinká.
Až se ona probudí,
poznáš ji odkudkoli,
rozzáří se totiž více,
než-li kdejaké slunce.

 

Jen na ni pohlédneš,
na nás dva vzpomeneš,
jak se řítíme tím vodopádem,
padáme a nikdy nedopadnem,

 

pořád dolů,
pořád spolu.


altíčku, drahá, určitě, ale nesmíš mi je zase zaneřádit... natáčky se používají na hlavu - vlasy a ne na.... :-))

alte, Ty seš takej kašpar... :-)) nehraješ náhodou divadlo? Bys měl aj na profíka...:-)

kdyby jenom divadlo, co? Kašpare jeden... :-)) počůral trémou? :-)) chi, si myslíš, nejhorší je ten první okamžik, než vlezeš na jeviště... :-)) pak už to jde... :-)

altíku, no vidíš....takže průpravu už máš...tak co Ti v tom brání? náhodou herci nejsou blbí, sou vzdělaní a nadšení.... tschaa... hehe, no to je fakt, máš recht, že aspoň něco Ti zůstalo... :-))

Za hvězdišky tip a klub :o)

johanne
24. 02. 2005
Dát tip
Působí to velmi mile :).

Velkej, já myslím vnitřní ulepenost, když čtu takové dílka, tak mě napadaj samé debiloviny..... a to fakt......mít to číst každej den, tak se snad dám na citovky a rýmované k tomu.....a vrátím se zpět a na začátek.... :-)) hořce zaplakat? hmmm, by neměl bejt problém...

nesmát se, šišlánkovat.... :-))

alte, volala jsi mě? :-)))

eee pardon... volal... :-))

REDH0T
23. 02. 2005
Dát tip
Kde je kolektiv milovníků čaje z Jemnice ? ...tato je obzvláště krásná, navíc stvořená do podoby zvonečku... TYP

to je tak sladké, že se bojím, že budu úplně ulepená.... nevím, jestli je to záměr, ale vod poloviny to kulhá a pak to zakopne a tři tečky.. já prosím řadím do klubu - citovka.... já šnad žačnu šišlánkovat... ťuťuťu.... a Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny tady a hle, v Etickém kodexu klubu.

Enzy
23. 02. 2005
Dát tip
Jsem tu dnes poprvé a jsem ze všeho úplně jelen :) Připadám si jak malé dítě.

Vika
23. 02. 2005
Dát tip
ten zvoneček, jinak nic

inlajn
23. 02. 2005
Dát tip
...trochu falická...TIP!

Stevenson
23. 02. 2005
Dát tip
-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru