Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Světy

23. 02. 2005
0
0
842
Autor
Enzy

Každý by chtěl žít šťastný, avšak jen někomu se to povede. Svět a život v něm je nemilosrdný.

 

Vynahrazujeme si ho ale světem vlastním, který se točí jen a jen okolo nás. Každý člověk má svůj. Jejich vzájemné prolínání vytváří v našem vlastním změny, neočekávané, bez větší možnosti je ovlivnit. Ty pak zanechávají po sobě stopu.

 

Je jen na nás, jakou stopu u druhých zanecháme. Jestli barevnou, šedivou nebo černou.

 

Všechny světy a jejich prolínání tvoří jeden velký, ten, ve kterém žijeme. Netočí se už jen kolem nás, točí se okolo všech. Na to mnoho lidi zapomíná.

Až zemřeme, tak podle toho, kolik jsme zanechali těch barevných a černých stop, na nás budou ostatní vzpomínat. A tím po sobě něco zanecháme a budeme stále přežívat ve světech ostatních, když ne v tom vlastním.

 

Vyspinkej se do růžovoučka, do svého světa, nezapomeň ale, že jsou tady i ostatní...


johanne
24. 02. 2005
Dát tip
Fajn myšlenka, ale možná by to zasloužilo o trochu míň jednotvárné zpracování.

REDH0T
23. 02. 2005
Dát tip
10.000 světů dnes už v motoru mám...

Candy
23. 02. 2005
Dát tip
Hlavní je naučit se žít v harmonii sám se sebou a vnímat okolní svět a potom naše štěstí vypluje na povrch i ostatním...Takže k čemu je zbytečně mazat kolem sebe černou barvou....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru