Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Se sebou sama usmířená...

23. 02. 2005
6
0
3402
Autor
Candy

Se sebou sama usmířená… „Její bytost byla jakoby utkaná ze stínů, měla sotva tolik těla, aby bylo patrno, že je to žena; troška hmoty vydávající svit; velké, stále sklopené oči; záminka, aby duše prodlévala na zemi.” V. Hugo (Bídníci)

Připomínka bludného kruhu

protekla mezi daktyly

kde každou brázdou

srdce rozohnila

kůži poranila

ztělesněná představa

umučené síly

svým citem světu

odevzdaná

přes sebe do větru

rozprodaná

dívka označená

za krajně podivnou

žijící sama ve svém nitru

usmířená

obklopená jakousi neprůhlednou zdí

snad by i srdce rozdala

ta připomínka života

v sugesci gest

ukotvená

 


synáček
06. 03. 2005
Dát tip
Je moc krásná... (Krajně podivný mi naopak mnohdy připadá okolní svět...) T****

Candy
06. 03. 2005
Dát tip
synáček:moc děkuju za zastavení a reakci,...mě už ani okolní svět podivný nepřipadá, i když - vlastnosti některých lidí asi nejsem schopná pochopit nikdy, ale snažím se nesoudit a neodsoudit...

synáček
06. 03. 2005
Dát tip
Candy: Také nesoudím... je to spíš údiv... anebo lítost... ale soud jistě ne...

Candy
06. 03. 2005
Dát tip
synáček: to jsi vystihl přesně - údiv nad tím, co je vůbec možné, a i ta lítost - nad lisdkým ochuzením, které si stejně způsobují sami svým úzkým, maximálně dvoubarevným a konkrétně zaměřeným pohledem...lítost nad vlastnostmi jako je závist, zloba, sobeckost, netolerance, necitlivost,...

synáček
06. 03. 2005
Dát tip
Candy: Děkuji... ano... je to přesvě tak...

synáček
06. 03. 2005
Dát tip
Tak málo slovíček a překlep, kterého si všimnu už když je pozdě... omlouvám se…

Candy
06. 03. 2005
Dát tip
Není zač děkovat, já ráda...za překlep se taky není proč omlouvat - to já znám až moc dobře a pak se stydím, ale už je pozdě, takže to chápu - snaha rychle psát a nic jiného nevnímat s sebou přináší nepozornost, která se mi jinak nestává a někdy se až divím....

Candy
23. 02. 2005
Dát tip
Děkuju za tip anonymnímu čtenáři...

pěkné t.

Zbora
23. 02. 2005
Dát tip
t.

inlajn
23. 02. 2005
Dát tip
...SORRY, ALE FAKT ŽE SI TADY NA TOM SERVERU JEDEN NĚKDY PŘIPADÁ JAK U ZUBAŘE NEBOI V SADOMASO....VCO TO HORŠÍ, ŽE DOST DOBŘE NAPSANÝ...

Candy
23. 02. 2005
Dát tip
V sadomaso nebo u zubaře? To zní děsivě a naštěstí jsi vedle, ale díky za vtipnej postřeh...

inlajn
23. 02. 2005
Dát tip
se mi ulevilo...sem nerad sprostej, vono to někdy jen tak vypadá, C.

Candy
23. 02. 2005
Dát tip
To jsem opravdu nechtěla, aby to působilo zrovna takhle, ale každý má holt jiný asociece...

inlajn
23. 02. 2005
Dát tip
jéřžiš, tys outlocitná, jen mi klidně dej pár do držky, příště....čaves. tvuj in.

Candy
23. 02. 2005
Dát tip
...já nejsem outlocitná(to je ale strašný slovo), ale proč bych na ten tvůj názor měla reagovat jinak, já jsme to chtěla jen objasnit, jaká je skutečnost, nic víc...

jenaL
23. 02. 2005
Dát tip
sedim a koukam jakoby ven... nedycham... dekuji ***

inlajn
23. 02. 2005
Dát tip
JÉŽIŠ....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru