Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V močové trubici ...

24. 02. 2005
2
0
2509
Autor
1917

V močové trubici mi zůstalo trochu spermatu po našem ranním mazlení.
Jelikož představivost je silnější ve své naivitě než vědomí ve své realitě,
nevěřím tvému váhání.
Odvržen do stínu světa,
u tebe bezpečí už nenajdu.
Má tělní tekutina bude zanedlouho vytlačena jinou.
Ale tebe ze srdečních chlopní jen tak snadno nedostanu.

 

 

23.2.05


Movsar
18. 02. 2006
Dát tip
krásně! tip

Craerassy
10. 07. 2005
Dát tip
nemáš vyšší ambice, koukám v kritikách, protože tohle by zrovna za víc snahy stálo...má to náboj, je to pravdivý a je to prostě...realita...:-)

slonovina2
05. 03. 2005
Dát tip
tip* jseš fakt větší blázen, než jsem si myslel..pló

1917
25. 02. 2005
Dát tip
Přitáhnutí pozornosti koho? Tyhle věci vznikají samy, necpu je do soutěží, to je raději vyhodím do koše, nevyžaduji hluboké zkoumání jelikož svojí tvorbu nepovažuji za poesii. Je to ve mě a jednou to všechno spálím a zničím - to je úděl veškeré tvorby.

Křídlo
24. 02. 2005
Dát tip
ble

Danny
24. 02. 2005
Dát tip
naturalistické...

inlajn
24. 02. 2005
Dát tip
..jaký ble?......bejvá to tak a nejni bez nápadu, v každym przipadku anatomicky zajímavý- poučný.

Carodej
24. 02. 2005
Dát tip
Možná v součásti něčeho většího by to provokativní naturalistické přirovnání působilo přirozeněji, tady mi to přijde trošku jako snaha o přitáhnutí pozornosti. Nicméně, myšlenku to má, to ano.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru