Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

J´ai faith une promesse

25. 02. 2005
1
0
1269
Autor
Croyance

Vyblité pocity a emoce, které se ve mně prolínaly při poslechu Anathemy (J´ai faith une promesse) a bezduchém civění na sklo monitoru, (mo)mentálně ovlivněna poezií, únavou, nostalgií a bůhvíčímještě. Den končí, nastává čas pro snění. Někdy je opravdu lepší jít spát :o))

Sebe sami

 

Ukájíme v kleče

V mlhavé soucitu závěji

Proud vyhořelých

Bezvládně teče

Na negližé

Vyhřeznutých pocitů

 

Šlapeme si po naději

 

Zbabělí

 

Černí a bílí

 

Bez citu


 


Croyance
04. 04. 2005
Dát tip
Demi: Ty seš taková vlezdoprdelka, hehe, ale stejně Tě mám rád ;o)))

DemideBlood
21. 03. 2005
Dát tip
taky chápu i když ničemu nerozumím...snad jen Tobě...za chvíli bude 23:55 a hraje mi ANATHEMA...a civím...a snažím se rozumět...

Croyance
20. 03. 2005
Dát tip
Mala_Princezna: Delete :o))

Croyance
20. 03. 2005
Dát tip
Sn_vojáček: Ups, a lá Kryl?? Vtipné :o)))

:o) priznavam uz se nepamatuji cemu sem to tehda nerozumela , ale dnes chapu vse:o)!

ja tedy souhlasně kývu hlavou - moc líbí jen sem debil nejak nemuzu porozumet posledni vete :(... stydim se - ale priznam se:)....*

obsah trochu a la Kryl...ale nějak zvlášť neoslovila...moc frází...

re_nesance
25. 02. 2005
Dát tip
** nuda

inlajn
25. 02. 2005
Dát tip
..no, já když jsem si to přečet poprvý, zas tolik vyhoření atp. atd., a podruhý mi přišlo, že se na tu básničku koukám přes hodně, ale hpodně tlustý sklo, asi jako přes dno půllitru, je to vode mě daleko, a dost....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru