Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ich wollte wirklich nur...

26. 02. 2005
1
0
1059
Autor
Kakabus

...a pakže němčina není poetická.

Ich wollte wirklich nur...

Frisch Begegnung
das eingeschrumpfte Kücken.
Überzeugung von der Unantasbarkeit
der Flüchtigkeit ist schon lange verflogen.
...gleichsam das Blut ist ausser
der Schlagader geronnen.
...es ist Blut
unwissentlich greifbare.

Po snažení se u internetového slovníku jsem se rozhodla, že si to přečtu až s větší znalostí němčiny. Ale víte, že nejdelší německé slovo je Donaudampschifffahrsgesellschaftskapitänstellvertreterkonferenz? Znamená to "konference zástupců kapitána dunajské parníkové společnosti".

inlajn
26. 02. 2005
Dát tip
...nemůže za to, ále mně taky nejde do ucha, a to sem maturoval v Egeru(Chebu), nevim, esi to je pocitový jen, nebo i nějaký ty historický asociace, s těma Ram.máš pravdu...nebo by tak na mě+ musil mluvit někdo, koho byl měl moc rád, třeba...

Silvita
26. 02. 2005
Dát tip
není .....:c) Sil.

Lyryk
26. 02. 2005
Dát tip
škoda žeš nenastavil jazyk...

inlajn
26. 02. 2005
Dát tip
...ja, aber was machen Sie kinder hier? Sie soltenzuerst vefeschaft werden!

inlajn
26. 02. 2005
Dát tip
..vegeschat...Ich enschuldige...mein Herr

inlajn
26. 02. 2005
Dát tip
wegeschaft . jo, tak to dopadne, kfdyž se seru do jazyka, kerej neumim.

asociál
26. 02. 2005
Dát tip
němčina je nejhnusnější jazyk na světě,jediný komu to zní jsou Rammsteini.........

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru