Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ANEKDOTY 2

26. 02. 2005
17
0
5763
Autor
Lyskoř

Omlouvám se za to že se už asi opakuji, ale mám v úmyslu vytvořit celou spírku Anekdot a hádanek.. Proto máte asi smůlu :-) Lyskoř, Al, plyšová Lama a neidentifikovatelní mouční červi

První:Víte jaký je rozdíl mezi blondýnkou brunetkou a černovláskou?-------- Blondýnka má blond vlasy, brunetka má hnědé vlasy a černovláska má černé vlasy…

 

Druhá:Potkali se tři muži Čech, Rus a Němec.. Chvíli se jen tak hádali, ale po chvíli Rus pravil: pánové nenapijeme se vodky? A napily…

 

A poslední:Sedí takhle myslivec na posedu, čeká až mu do rány vběhne nějaké zvíře a popíjí horkou kávu, co si přinesl v termosce z domů.. Kulovnici má opřenou o zábradlí posedu, když zahlédne jak se v křoví něco pohne…


Honza_W
12. 06. 2005
Dát tip
Tyjo, tady člověk není za vola, když něco nepochopí:-))))) *

Waawe
18. 05. 2005
Dát tip
pozor na dravce nahoře (inlajn), tam vidím a určitě se tam taky skrývá nějaký ten potenciál :-) ten poslední je geniální... díky moc ! t* m.

Garth
01. 03. 2005
Dát tip
dobrý, jak jinak než tůttip ale musím přiznat že nejvíc jsem se tlemil inlajní kritice!

Lyskoř
01. 03. 2005
Dát tip
garthe: :-))) Jo Inlajn je třída:-)

Markel
01. 03. 2005
Dát tip
Tahle Tvoje recese, ta mi infark přinese - T :-))))

:-))))) první dva.... se opravdu nezapřeš... díky pane... :-)

Lyskoř
28. 02. 2005
Dát tip
děkuji slečno..:-)

FatalError
27. 02. 2005
Dát tip
(Dolente: jo promiň:-( já vždycky dělám chyby, ale opravit to bohužel nemůžu... Nějak mi to opravování na písmáku vždycky smaže to dílo.. nějaký error mě halt písmák nemá rád.. ) tě mam ráda, celkem :o))) btw, vtipy sou docela dobrý, checht...

Lyskoř
27. 02. 2005
Dát tip
errorka fatální:no děkuju :-) in: za co se omlouváš?

inlajn
27. 02. 2005
Dát tip
NO, ŽE SEM HÁZIM SLOVA JAKO "PÍČA S KOULEMA", LYSKOŘI... ABY MĚ TU ZAS NENAPADLY(I), JAKO ŽE SEM SPROSŤÁKŮ KRÁL - VČERA SE TU POTULOVALA ŇÁKÁ ....JASMIN DE PARIS.... NO TO SEM NEŽRAL, PSALA MI TŘEBA KRITIKY: "ano, toto je úžasné dílo, ano!", na druhou básničku "zřejmě nevychován, že...? Ach, jak sprosté, to máte tedy úroveň, pane Básníku.. jste tedy gentleman, nebo hrubián?" Vodpověděl jsem jí: "Nevim, ale dost často si připadám jak čurák." Pak už mi nepsala.- bůhví proč.

Lyskoř
27. 02. 2005
Dát tip
in: :-))) tak to sis jí dal:-)) dobře.. Mi se neomlouvej, já jsem t¨sprostý taky..

Spirit
27. 02. 2005
Dát tip
ehee :)) srandační*

První je naprosto geniální TIPpppppppppppppp

Gonsales
26. 02. 2005
Dát tip
anekdoty??tohle??coze?:D

Lyskoř
26. 02. 2005
Dát tip
Gonsales: Ano je to věru nepochopitelné..:-))

asociál
26. 02. 2005
Dát tip
už dlouho jsem se tak nenasmál.....t

Lyskoř
26. 02. 2005
Dát tip
Chroustbroukrockjazz: :-))))))))))))))

Dolente
26. 02. 2005
Dát tip
Jako dobrý, snad jen v ankdotě druhé: "A napili…" :o)))

Lyskoř
26. 02. 2005
Dát tip
chrouste: a první díl si čet? Dolente: jo promiň:-( já vždycky dělám chyby, ale opravit to bohužel nemůžu... Nějak mi to opravování na písmáku vždycky smaže to dílo.. nějaký error mě halt písmák nemá rád..

Dolente
26. 02. 2005
Dát tip
Mně chyby nevadí, se stává... :o) Říkam ti to jenom proto, abys to věděl a stejnou chybu znovu neudělal :o))))

Lyskoř
26. 02. 2005
Dát tip
viz můj citát o chybách...:-)

Dolente
26. 02. 2005
Dát tip
Přesně na ten sem narážela, Lyskořku ;o))

Dero
26. 02. 2005
Dát tip
Ten poslední je suchej, Lyskoři, fakt bys neměl fušovat do haiku či detektivky (ono to v tomto případě nejde rozeznat, ale anekdota to teda není). První dvě jsou super. *

Jeheheman
26. 02. 2005
Dát tip
mám pro tebe vylepčení prvního ftibu - ..a černovláska je dohola ;o)-

Lyskoř
26. 02. 2005
Dát tip
Dero: co? jaké haiku a jaká detektivka? To jsem nějak nepochopil.. Ale je dost možné že si pod pojmem anekdota představuju něco jiného, než co to opravdu je.. Promiň :-) Jůheman: Jo, ale tos vymyslel ty:-)))

Jeheheman
26. 02. 2005
Dát tip
ale je to dobrý, ne? ;o)

Lyskoř
26. 02. 2005
Dát tip
bych řek:-)

cherubinka
26. 02. 2005
Dát tip
Jej,to napily byla chyba? Tak tomu jsem se smála nejvíc.

inlajn
26. 02. 2005
Dát tip
...já taky doufal...že "NAPILY" byla Lyskořova rafináda - sorry, prostě že šlo, ještě jednou sorry, sorry, jak se řiká u nás na Žižkově, ale já ne teda, pičky s koulema, což je hurážka všeh hurážek... . jinak samozřejmě tip - je krásné zasmát se, a nahlas!

mám rád recesi/y...:) ....*

lumir
26. 02. 2005
Dát tip
za druhu tip.... za tie ostatne 2 by som ti tipy odobral...lenze to "bohuzial" nejde:))))

Přeno
26. 02. 2005
Dát tip
Tak vydatně jsem se už dlouho nezasmál... :) *

mephisto
26. 02. 2005
Dát tip
dobré dobré je to... je to takové nenáročné čtení, fakt jsem si to užil:-))

pozorovatel
26. 02. 2005
Dát tip
A napily...:)) já věděl, že to jsou ženský... h-m, nápad já slyšel vtip: víš proč policajti olizují hodinky? protože mentolové bonbóny osvěží

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru