Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ANEKDOTY 3

01. 03. 2005
17
0
6745
Autor
Lyskoř

Na týden teďka myzím do nějaké cití země.. Takže se s vámi chci rozloučit právě další trojicí vtipů.. Váš Lyskoř a jeho papírové kapesníky, které se vyprali a teď postrádají svou funkčnost..

První: Chytá takhle rybář na břehu rybníka ryby, když tu uloví jednu zlatou a ta povídá: Rybáři jestli mě pustíš tak ti splním tři přání.. rybář se zamyslí a po chvíli řekne: tak jo..

 

Druhá: Hádají se tři chlapi který z nich má nejkrásnější ženu..

Ten první říká: Já!

Ten druhý říká:Ne já!

A poslední říká: Já!

 

Třetí: Přijde děda do hostince, posadí se a objedná si jedno pivo.. Za chvíli jej obslouží a donesou mu ho.. děda ho vypije, zaplatí a hostinec opět opustí..


Waawe
18. 05. 2005
Dát tip
hoblůůůůůůjj !!!!! fandím ti :-) ps : kdy bude další pokračování ? :-B t*** m.

andromeda
07. 03. 2005
Dát tip
nejlepší ta třetí

Zaprděnec
07. 03. 2005
Dát tip
Parodie na vtipy? Tak to je docela prdel :)

Lyskoř: Nepřečteš, neb nevím, ke komu jsem je písal.......

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
Chybka: Opoět zpět, zdravím tě a dodávám jen.. Já to nějak přežil, tak doufám že ty taky :o)) komedie: děkuji, nesmírná čest :-))) najkrajsia:Italie to byla.. Dodávám jen: Italové jsou Hňupi :-) No moc bezpečně jsem se asi nechoval :-) Ale to jen proto, že jsem si to cos napsala nestačil přečíst... pozorovatel:ne... je nemám rát :-) pišto: nečet jsem ale přečtu si.. a doufám že skoro :-) spirit: děkuji, zahřálo u srdečního svalu :-) rohlík: dík za trip..

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
jééé, vítej :o) mno, evidentně žiju, dejchám a chodim pravidelně na cígo, takže mě tvoje absence zase až tak nezasáhla :o)

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
já to stejně čekal:-) pravidelně nechodim na cígo, a evidentně taky zatim žiju, a tak.. :c)

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
ale stýskalo se..... nemáš radost, doufám :o) určitě si beze mě někde trpěl... a tady teď děláš hrdinu....

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
ach chybko to víš že trpěl.. Náhodou jednou se mi o tobě skoro zdálo :-) Ale pak se to zvrhlo v sen kdy jsem s kamarádem prodával plastové kelímky černochům v zimbabwe.. A tak.. a radost? tu samozřejmě nemám :-)))

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
Checht, ten sen musel bejt zajímavej... všude monitory a problikávající FATAL ERROR... a pak najednou ty kelímky.... doufam, že šli na odbyt, jináč by to byl sen na nic :o) ty si skvělej čověk, že nemáš radost :o)

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
no právě že žádné monitory.. řek sem že se mi o tobě skoro zdálo.. takže vlastně ani nezdálo :-)) jo to asi jsem (ironie), ale jestli si mi tím chtěla udělat radost, taksmůla, jen si mě zase nasrala :-)))

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
hmm... no nic, ale je tam to skoro, takže třeba příště :o)) Nasrala? Ale já dneska nemam narozeniny, nemusíš mi dělat takovou radost .o)

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
cha.. já je měl předevčírem.. Takže můžu

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
Fakt? Gratuluju, třepu tlapkou a tak... už si zase blíž hrobu....

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
fakt.. No jo jsem.. Ach jo to mě nenapadlo, co teď? Nějaká rada chybko?

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
Co teď? Je na čase si vybrat rakev a nějakej hezkej nápis na náhrobek!

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
dobře popřemíšlím nad tím nápisem... Ale rakev nee.. necháš mě pokojně se rozložit někde tam, kde budem.. ten nápis pověsíš nad dveře, aby každý věděl. Ty budeš žít dlouho a postaráš se o děti dětí našich prvních psů.. teda jestli budeš chtít..

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
Dobře, ale možná budou psíci vyhrabávat tvoje kosti... Fajn, dlouhej život, ten sem si vždycky přála... kor v krásnym prostředí a s čoklíma... a nápis bude zdobit naše dveře.... přímo gothická romantika....

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
no spíš tvoje dveře, já už budu někde jinde.. gothická? to slovo nemám rád, jediné co se mi vybavuje je gothická metal, ale to je asi něco jiného ne?

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
no počkej, pořád to budou naše dveře, i když budeš six feet under... Mno, mělo by se ti vybavit temno... :o) Takže ses s tim metalem zase tak nesek :o)

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
Aha.. to jo..No a nechceš si mě vycpat a pověsit si nad dveře mě? to asi ne co..

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
Dyk bys tam překážel!!! Nevim, esli by se mejm milencům líbilo, že by vždycky museli přejít přes tvou mrtvolu....

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
A! Tak to ne! To já radšejc zůstanu živý, než by mi nějaký magor chodil za chybkou a psama a tak..

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
No hodnej! Konečně rozumná řeč :o) A než umřem, vynaleznou nějakej prostředek na nesmrtelnost a my budem žít na věky i s psama.... a nad dveře si dáme vycpanýho krokodýla...

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
jo, to se mi líbí! Já na smrt stejně nemyslím, jsem na to ještě mlaďoch, navíc mě čeká pěkná budoucnost s tebou a psama a kusem dřeva, který hodíme do krbu..

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
A srolovanejma novinama, když psi budou zlobit a nějakou inteligentní antikoncepcí proti dětem, který by se nás určitě chtěly nějakym zrůdnym způsobem zbavit... páč by nám záviděly, jak sme spolu a psíma šťastný a bohatý.... a tak... protože takový děti sou...

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
jo, presně tak! A vůbe děti jsou svině vím to s vlastní zkušenosti, sám jsem totiž svině:-) Otázka je kdy přestanu být dítětem...

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
Mno... myslim, že nikdy... páč pokud budeš se mnou, nebudeš mít možnost dospět... našel sis totiž ujetou partnerku pro život :o)

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
no to budem asi dva co si našli ujetého druhého do dvojice.. :-) Zatím, jdu jíst a pít..

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
:o))) tak dobrou chuť.... nepřejez se, neopij se a vůbec... buď hodnej kluk...

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
to víš že jo..

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
:o)

pozorovatel
06. 03. 2005
Dát tip
tak já jim to tam pošlu

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
sledovatel: tak OK

pozorovatel
06. 03. 2005
Dát tip
a vyhraju

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
tím už si tak jistý nejsem...Ale budiž

pozorovatel
06. 03. 2005
Dát tip
bude mě číst pan Rychlý

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
bude číst mě jménem tebe :-))

pozorovatel
06. 03. 2005
Dát tip
to je fuk, hlavně že se Novotný zasměje

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
nenávidím Novu a novetného ještě víc

pozorovatel
06. 03. 2005
Dát tip
Novotný je můj otec

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
nevěřím.. A i kdyby.. nemám ho rád:-)

pozorovatel
06. 03. 2005
Dát tip
je to můj nejmilejší otec

Lyskoř
06. 03. 2005
Dát tip
jo taky jich mám víc

FatalError
06. 03. 2005
Dát tip
avi mé drahé přítelkyni... tyhle vtipy musíš vidět

hehehe!:-)))....MILUJU kamenny vtipy...ale do ty zlaty mrize by to asi neslo...tam by to asi nepobrali...TrIP*

Spirit
04. 03. 2005
Dát tip
:))))) *tIp* já už nemužu jinak

klipeto
03. 03. 2005
Dát tip
:)))) t*

Skoro lepší, než moje pranostiky....:)

Najkrajsia
02. 03. 2005
Dát tip
mne sa pacili vsetky 3. t* a maj sa tam dobre, davaj si pozor, a hlavne vsetko rob bezpecne, bezpecne:)) (ja som bola minuly tyzden v rumusku a tiez som robila vsetko bezpecne:) kam vlastne ides? stastnu cestu

pozorovatel
02. 03. 2005
Dát tip
POŠLI TO DO ZLATÝ MŘÍŽE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

inlajn
01. 03. 2005
Dát tip
"hostinec OPĚT opustí".....geniální...šťastnou cestu....

Lyskoř
01. 03. 2005
Dát tip
díky.. budu na vás myslet :-)

8-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) TIP

Dolente
01. 03. 2005
Dát tip
Jako anekdoty dobrý, ale ten prolog mě rozplakal :,-(((( Jeden t* na rozloučenou, kdoví esli se eště někdy vrátíš... :o)

asociál
01. 03. 2005
Dát tip
než se vrátíš ,budu se snažit se smát........t*

Lyskoř
01. 03. 2005
Dát tip
Dolente: budu se snažit vrátit se.. Všichni: nevím co bych si bez vás počal...

ježíííš, my si nepřeetli prolog. Sobí ti posílá na cestu pusu a já dobrou radu. Pozor na píči.

Měj se moc krásně.... hezké mizení... :-))

Lyskoř
01. 03. 2005
Dát tip
že Sobí děkuju, a že posílám taky i když mám teď strach že mě zato hnusec pošle do piče:-) Hnusče: dík, vezmu si to k srdci :-)

Dero
01. 03. 2005
Dát tip
Výborné anekdoty! *

Lyskoř
01. 03. 2005
Dát tip
Dero: dík Květinka: Jsem mooc rád, děkuju:-)

A hlavně si to užij a odpočiň si a vůbec... :-)

FatalError
01. 03. 2005
Dát tip
Nikam!!!! Co tu bez tebe bude fatalka dělat?

Deve
01. 03. 2005
Dát tip
:-))))

Elemmírë
01. 03. 2005
Dát tip
kameňáky jako prase :-)

komedie
01. 03. 2005
Dát tip
začínám tě ráda číst :)))

:o)

Markel
01. 03. 2005
Dát tip
Ta první je super!!! - T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru