Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro bystré hlavy:-)

02. 03. 2005
1
0
1228
Autor
mephisto

Nejlepší řešitel bude odměněn celoročním pobytem na protialkoholické léčebně. Druhý nejlepší řešitel získá ZDARMA noc na záchytné stanici. Hodně štěstí:-)

Franta pálí v garáži slivovici. Ročně vyprodukuje 350 hl. Na výrobu 1 l spotřebuje 100g droždí a 0,5l vody.

Z každého vyrobeného půlitru  Franta vypije 2 velké panáky.

 

Otázky:

1, Kolika % slivovici Franta páli, jestliže se po 12. panáku vždy poblije?

2, Kolik peňez Franta ušetří na hospodě?

3, Kolik 0,7l lahví musí Franta vytáhnout ročně z kontejneru, aby mohl slivovici distribuovat?

4, Za jak dlouho Frantu zavřou?


Lyskoř
11. 03. 2005
Dát tip
:-))))))))))))

Lyskoř
10. 03. 2005
Dát tip
frantááá!! tip* 1.Nevim jsem opilý 2.viz otázka jedna 3.viz otázka dvě 4.Amnestii!

mephisto
10. 03. 2005
Dát tip
gratuluji, vahráváš první cenu. Můžeš si jí přít vyzvednout na nejbližší léčebnu. Nedostavíš-li se do 30 kalendářních dnů, budeš odvezen ve svěrací kazajce:-)

Silvita
02. 03. 2005
Dát tip
můj děda taky pálí slivovici:)

mephisto
02. 03. 2005
Dát tip
nevadí, ale příjdeš o skvělé ceny

Gonsales
02. 03. 2005
Dát tip
1. Franta pali 70% slivovici (aby mohl po kazdym panaku rikat s blazenym usmevem ve tvari: "ta pise"). 2. Franta neusetri protoze kdyz se po 12. panaku slivky poblije musi zajit na pivko aby si spravil chut...a jak tak sedi tak chytne slinu a...kali az do rana. takze neusetri 3. Tato otazka byla nejtezsi ale po slozitych vypoctech o 8 neznamych s pouzitim goniometrickych funkci kracenych linearni hyperbolou sem dosla k odpovedi. 583 334 lahvi 4. Frantu nezavrou..uplati policajty slivovici;)

papouch
02. 03. 2005
Dát tip
Fr frrranttta je nm.ii...... frantaaaa pájí jjhhhhhhhhhhh pálí dobrou slíííívovci To říkkkkkkk .... ješšš já su vožrajlej!! . iiiiiiii. Franta je¨¨můj kkkkámoš ,ll :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru