Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak pro radost

02. 03. 2005
2
0
1840
Autor
RuDa

jen tak pro radost :-)

verše jsou jako pramen vody
může z nich vyrůst silný strom
vyvedou Tě ven z nepohody
vyplaví city bez pohrom

 

dávám Ti kousek z mého kmene
uschovej si jej pod polštář
ať máš sny pravdou ojíněné
když život je tak krásný
lhář


Sarrah
17. 03. 2005
Dát tip
milé...potěšilo...TIP :o)

RuDa
03. 03. 2005
Dát tip
sk8ergirl: to věc úhlu pohledu. Například bych mohl odvětit, že i ti prolhaní lidé jsou součástí tvého života... inlajn: mi zas tak moc ne, protože se mi tam nepodařilo dostat věechno co jsem chtěl, ale díky. :-) vojtěch: špatný rytmus - s tím souhlasím, s rytmem mám ještě dost problémy, ale tu úchylnost jsem nepochopil (na takové poznámky mimochodem pozor, znáš Rorschachův test: řekni mi, co vidíš, a já ti řeknu, jaký jsi :-) ). Dodatek: ale když se koukám na tvoje díla, tak už chápu, všechno je v pořádku. :-)

vojtěch
03. 03. 2005
Dát tip
POZOR.jsem textař ,ale texty písmáky vůbec nezajímaj,tak sem se dal na poezii s extravagantníma názvama!

StvN
03. 03. 2005
Dát tip
Bezva konec. Začátek už moc ne, ale to neva.

sk8ergirl
02. 03. 2005
Dát tip
...život nejni lhář, povětšinou jsou lháři lidi... :)

inlajn
02. 03. 2005
Dát tip
...ale pro radost to fakt je....nemám rád věci, který ani nesmrděj, ani nevoněj, tohle vypadá na 1.pohled nasládle, ale jen zdání...myslim teda.Mně líbí dost...-----t))))

vojtěch
02. 03. 2005
Dát tip
špatný rytmus...o málé úchylnost nemluvě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru