Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Studená dáma, stydlivá svíce, měsíc a my...

22. 11. 2000
5
0
2499
Autor
blazinek

... jsou chvíle kdy si člověk přeje, aby byl život lehkej jako slovo...

Jsme zase spolu můj věrný tanečníku My dva a noční poutník po obloze Víno a nevinná svíce Měsíc nás špehuje, koukej... bídák. Nevidíš jej? Jsi zabrán do mě prsty mi tančíš po těle blues... jak je to hříšně krásné Svíce už dohasíná studem - to z nás Ať si Tančíme dál Dokud nezemřu dokud se mé já nerozpadne chci pohoršovat svíci tančit a bavit se... Při líných tónech saxofonu ti šeptat že bych tě moc chtěla Udělat dlouhý nos na starší dámu co mě slyšela Je pohoršená Ach ta mládež ... no fuj Chci dokud mě svět neušlape do prachu a špíny svých cest mezi krysy. Dokud tu budu.
jorel
08. 12. 2000
Dát tip
potěší ať už jsi kdokoliv blues po Těle máš můj tip nálada večerní po ránu zavoní vzpomínka... pocity... hned je mi líp ,o))

Anonym
07. 12. 2000
Dát tip
Teda musim se priznat, ze cloveka, kterej tuuto napsal, bych ctel poznat, ale tip na nic dat nemuzu - to by zavanelo protekci! :-)

jester
01. 12. 2000
Dát tip
))) hezke.. i kdyz ty krysy tam uz byt nemusely..) a na starsi damy jazyk neplaz..)mohly by ti to oplatit.. a nemaji tak hezky jazyk, treba..))NYW// zabran do MNE 9s hackem).. ale to je detail..jinak libi..

blazinek
23. 11. 2000
Dát tip
no né, místy krásně lehoučké a místy příliš vážné... trochu víc šílenství, blazinko :-))

Albireo
23. 11. 2000
Dát tip
Nevím pořádně, co na to říct, ale je to krásné. TIP

Cyrano
23. 11. 2000
Dát tip
Proc to ke mne tolik promlouva? Proc je tam tolik mych obrazu - a nejen v teto, i v te druhe? Je to jen nahoda? Prani chce byt otcem, vsak rozum - se alespon bavi shodou nahod :^))))))))

Merle
23. 11. 2000
Dát tip
kromě toho šestiřádkového podvětku - dost dobrý

Jákob
22. 11. 2000
Dát tip
někdy je těžký jak olovo, ale dílko to je teda moc bezva (*)

Lampář
22. 11. 2000
Dát tip
* a nemám rád měsíc,jako už tolikrát

Adelan
22. 11. 2000
Dát tip
Jůůů, vážně moc pěkný

Vojtek
22. 11. 2000
Dát tip
No jo Měsíc je nepostižitelný šmírák :-) A báseň...vypovídající a pěkňoučká... Ale zdá se mi, že závěr příliš ostře kontrastuje s předchozím... Nemyslíš že je to příliš zavazující??? *

fox
22. 11. 2000
Dát tip
pěkná, ale neumimpsatkritiky.....jenom pochvalné

JiKo
22. 11. 2000
Dát tip
ááchjóóóóó ... já to s těma nickama nepochopím ... báseň dobrá pane Blázen !!

blazinek
22. 11. 2000
Dát tip
JIKO - ja jsem slecna Blazen :o) ale jinak vsem dekuju za kritiku....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru