Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V posteli

05. 03. 2005
1
0
851
Autor
Safran

V posteli

Robin: Tak ty chces abych ti něco vypravoval? achjo-vypravej radsi ty.
Lenka: Nee Robinku, vykladej mi neco-stejne si rikal ze když si lehnem nebudes moct spat, a ja sem na tom stejne- vsechno se se mnou toci – nechci spat, něco mi vypravuj.
Robin: Ale ja fakt nevim co.
Lenka: Vypravej mi když si byl malej,jaky to bylo- co tvoji rodice, atd. – nebo vis co,vykladej mi o svych laskach- proste o babách, který si mel…
Robin: Hmm,haha – ja fakt nevim – a potom,vis ze si hrozne vymyslim :-)
Lenka: Tak si vymyslej…
Robin: Hmm,a navíc sem uz dost fet - nebude to mit pointu…
Lenka: Na pointu ti kaslu, proste něco spust. …tak když nevis povez mi o tvy mame. Byla dobra mama?
Robin: Moje mama? Moje mama umrela když mi byly tri roky.
Lenka: AAAle nevymyslej si…
Robin: No fakt, to je pravda. Umrela když sem byl malej.
Lenka: A jak zemrela?
Robin: Zabila se v aute – ale o tom ted nebudem mluvit, fakt, kaslem nato. Radsi se pritiskni.
Lenka: Pritiskni:)... vic uz to ale nejde…. Vis proc sem se na to ptala? Kvuli Tomaskovi – premyslim jestli jsem dobra mama, pomalu uz dorusta do takovyho veku …
Robin: Leni…tak vidis, tak me vykladej o nem
Lenka: Aaaa- hrozne rada, ale az nekdy jindy. …co je, ty sis otevrel dalšího lahvana?
Robin: Jojo, hele tys furt nechala ten otvirak zalepenej izolepou?
Lenka: Haha, no jo nechala, minule jak sme paraili tak si hyril vtipnyma napadama s izolepou a zalepils co se dalo :)
Robin: Rikalas ze su jak malej..
Lenka: Vsak taky jo, ale me ty tvoje forky docela bavi :)
Robin: No tu su zvedavej jak dlouho :)…ty ses takova heboucka kocicka.
Lenka: A ty kocourek…..:)
Robin: Kocourek-blbnes? Kde zijes, ja su tygr jak svina:)
Lenka: Co je – někdo prisel?
Robin: Jo – asi Mates hahaha, slyselas tu ranu- tak to bude Mates, tipuju ze je dost našitej:)
Lenka. Pockej to je ten tvuj spolubydlici?
Robin: No spolubydlici…My se zname uz sto let – snad ze skolky,on tady obcas prechrape – když ma krizi :)
Lenka: Jakou krizi?
Robin: No tak, zivotni – když mne bylo sedmnact tak Bolek – jako tata muj – odjel makat do svedska, a me tady nechal – potrebovali sme prachy-byl sem ve tretaku na gymplu, no a Mates a Jura a Mara- proste kluci z kapely byli uz prvnim rokem na vyscce, tak se ke mne vsichni nastehovali – tim ze vsichni sou z Brna tak se jim vyhnul život na kolejich a nechteli byt u rodicu – to byly parby… do pice :)… no a od te doby tady Mates obcas prechrape.
Lenka: Pockej tvuj tata odjel do Svedska- a co tam jako jel delat?
Robin: Sel tam pracovat pro Erricsson - v te době tu zacinal Oskar, on pro nej zacal delat a tak se nejak dostal az k Erricsonu.
Lenka: A to te tady jen tak nechal?
Robin: Nojo – vlastne sem z toho byl rozhozenej spis ja nez on – mel sem totiz jenom jeho když mama umrela tak sem z toho mel takovy nejaky schyzy – vis ja ho mam moc rad – bez prdele, on me vychovaval sam-teda az na ty jeho zensky :) ale takovym pohodovym zpusobem- vsude me sebou bral, on je hroznej kolík- musis ho poznat. Když odjel tak sem z toho mel dost depky. Chvilu sem tady bydlel s klukama z kapely, ale pak sem sel bydlet pod tlakem rodiny k tete – jako k tatove svici – jinak bych se asi uchlastal a totalne vyhulil uz tenkrat a nikdy bych neudelal ani tu maturitu. Navíc tetka, je taky na pohodu. O vikendech sem byl tady s borcama a jinak u ni.Ona ma tri holky, jsou to sice moje sestrenky ale spis jako moje svice- a Vikina pro me vzdycky byla takova trosku jako mama. Vis tata, abych ti ho priblizil – do dneska si pamatuju jak me vedl do první tridy – za ruku, a ja sem hrozne becel za tam nechcu. On mi cestou koupil lednaka, a cokosku, a nevim co vsechno a furt me vykladal jak to tam bude fajn, a jak sme se blizili k ty skole tak ja sem bulel vic a vic, a kdyz sme stali před skolou, tak on zmlkl. Chvliku sme stali, pak me sebral a sli sme pryc. A ja mu rikam tatinku, ja tam nemusim? A on říká, ne, když nechces tak tam nemusis. A vzal me k sobe do práce. Covece do smrti si budu pamatovat ten pocit hroznyho stesti a ulevy a lasky k tomu tatovi ze me tam nenechal a sli sme pryc. Tak takovej on je.
Lenka: Pockej to chces rict zes jako nechodil do skoly?
Robin: Ale ne, dalsi den sme udelali druhej pokus, a to uz sem zvladal tak nejak v poho, takze sem tam proste dobrovolne sel – i když nasranej :)

Mates: Robi … ses sam?

Robin: Zdarec Matesu, nejsu, co je?

Mates: Jo tak sorac, jestli tam mas kocicku, tak nic…

Robin: Promin Leni, ja se tam du za nim podivat….

Lenka: Robi….
Robin: No Lenicko?
Lenka: Vy budete spolu asi parit, co?
Robin: No ja nevim… jedno si s nim dam….
Lenka: Muzu s vama?
Robin: To si pis:-)

Empty
06. 03. 2005
Dát tip
neseděj mi tam ty smajlíci, ty do povídek nepatřej, pak je špatně kategorie, páč todle je klasický drama. ale jinak líbí*

Empty
06. 03. 2005
Dát tip
neseděj mi tam ty smajlíci, ty do povídek nepatřej, pak je špatně kategorie, páč todle je klasický drama. ale jinak líbí*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru