Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Voják II

07. 03. 2005
0
0
949
Autor
Jeannedark

Je to něco podobnýho jako voják první ale trochu jinak tamto sem nechtěla mazat.Bude tam asi pár chyb.

Do brnění se oblíká ,ale neví co ho čeká.Loučí se a v očí smrt.

Nebo něco jíného?

Ne .

Svého černého hřebce osedlá.A vyjede.tryskem uhání a závodí s větrem.Cítí se prázdný protože ví,že je to naposled.

Běží ,ale neběží sám ,ne jede s ním ještště tisíce dalších.

On v čele v červene zbroji jede ale kam?

jede aby vyplnil to co musí.

Ale co to je?

je to snat to že musí zemřít?

ale jak?

Zemře se ctí a každý na něho bude vzpomínat.A zůstane v paměti těch kteří ho ztratili.zůstane v paměti jak závodí s větrem,jak v čele armády se svím mečem se prorážel armádou .Zůstane jim v pamněti se ctí.

Někdo kdo se na u válku z toho neviššího vrcholu díval a pozoroval jak jeho koně probodl šíp a jakse celí od krve svalil na zem tak bude dojat,a bude se ptát Proč?

Proč sem šel, aby našel smrt ?proč neutíkal když ještě mohl?

Že by chtěl zemřít,

Chce zemřít jen proto aby byl slavný.?

Ne .

Zemřel se ctí a to je vše co chtěl.


johanne
07. 03. 2005
Dát tip
Bože, děvče, mluvíš (a píšeš) někdy i česky?

Wuzzy
07. 03. 2005
Dát tip
Zkus nepsat, ušetříš tím pár lidem trochu času.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru