Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bílá paní

07. 03. 2005
1
0
1533
Autor
warman
"Dobrý den!" pozdravila slušně a sedla si mi na klín. Chtěl jsem se ji zeptat, co to dělá, ale okamžitě usnula, tak jsem to nechal být. Přemýšlel jsem o tom, proč si vybrala zrovna mě. Určitě toho hodně nacestovala. Vždyť takováhle lehká dívka se může podívat kam jen ji vítr zavane. Musí to být zvláštní, skoro až jepičí, život. Narodíte se a pak najednou padáte a padáte. Až dopadnete na dno, tak umřete. Ale mezitím toho mnoho nalétáte. Létáte sem a tam, doleva, doprava, nahoru i dolů. Ale nakonec stejně doletíte až na zem. Nedopadnete sice tvrdě, ale dopadnete tak, že se už nezvednete. Máte miliony příbuzných, ale ani jeden vám nedokáže pomoci, když se nezadržitelně řítíte k zemi. Na zemi usnete. A potom zemřete. Musí to být velice zvláštní život. Nevím, ale asi bych nechtěl být sněhovou vločkou.
Kandelabr
07. 03. 2005
Dát tip
úvaha je to taková nepříliš úvahovitá, trošku slohovková, ale v podstatě neškodná. Trošku klišé.

Přeno
07. 03. 2005
Dát tip
Hezký... určitě. *

dickcock
07. 03. 2005
Dát tip
Já souhlasím s tím, co napsal Kandelabr. ... Ale nemůžu zapřít, že se mi to i přesto líbí. :-)

Gonsales
07. 03. 2005
Dát tip
dobrej konec...me se to libi;)

johanne
07. 03. 2005
Dát tip
Ten závěr je fajn :)...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru