Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mistral

Výběr: Lyryk
24. 11. 2000
16
0
5826
Autor
Tynic

Přístav, den před vyplutím, slunce zapadá

Rusovláska na marách Skrze střílny škuneru Roztančí se po šeru Protáhne se v palubách Černovláska na rukách Vrcholků vln zpěněných Chladem flóru očí svých Krade zrnka na vahách Jen tiše hlavu zakloním Už spánek zdálky přilétá ~ Hledaje své pocestné ~ Jen teplý Mistral ráhnovím Jak had se tiše proplétá ~ Hledaje vše bezesné ~

nebraska
22. 07. 2001
Dát tip
No, tak tohle ma tolik neoslovilo, nakolko som tomu nejak moc nepochopila mozno preto,ze som sa prave zobudila, a mozno preto, ze som celkom nechapava a neotvorena poezii :)

Bix
04. 04. 2001
Dát tip
Voda a vo vlasoch mistrál...máš zmysel pre dych básne, niečo, čo rozhýbe ju i predstavivosť, vieš, má to farbu, nielen kvôli tým vlasom. Nadnášam sa...a kovové prvky v básniach ( a ešte more a stromy ) obľubujem, takže si ťa zbieram do spomienok, :o)

Carodej
30. 11. 2000
Dát tip
Mistral je připojení na internet skrze Dattelkabel a jako takový mit tam teda nesedí:o)))) Ale vážně, pěkné, i když více méně jen pocitové.

Mahoney
27. 11. 2000
Dát tip
okouzlující... (tedy, po té, co jsem si ve slovníku vyhledal slovo Mistral :-)) *

Víla
25. 11. 2000
Dát tip
pip ;)

Gimi
25. 11. 2000
Dát tip
No,já poezii nerozumím až natolik,abych mohla kritizovat.Můj pocit?Ikdyž si nedovadu přesně říct,co tím chtěl básník říct,tak se mi to všechno dohromady docela líbí.Vážně.Takže t.

Regis
25. 11. 2000
Dát tip
Tyndo: nemám slov stačí? Sarken

Lyryk
24. 11. 2000
Dát tip
Bezva pane, uhlazené a smysluplné, nerozbitné..

Print
24. 11. 2000
Dát tip
*!

Merle
24. 11. 2000
Dát tip
kvalit... i přes odtrženost je z toho znát dost na tip

Vio
24. 11. 2000
Dát tip
Tak já budu hnidopich: nepíše se náhodou NA RUKOU? zpěněné vrcholky vln mi nepřijdou moc originální... 2krát HLEDAJE je pro mě příliš... 1. sloka je sqělá, ale zdá se mi to málo... sorry

Miroslawek
24. 11. 2000
Dát tip
Jé, kdybych Tě neznal, tak bych Ti dal TIP za pocit ;o)))

clovrdik
24. 11. 2000
Dát tip
je to zvláštní, báseň, nevím ale, o čem vlastně je. možná o nějakým pocitu, na kterej právě nejsem naladěn, hmm, sorry :-)

Regis
24. 11. 2000
Dát tip
Vio: "na rukách" je moravismus, odvozený od sklonění vzoru žena v množném čísle. Ruce mají, tuším, v množném čísle stále nějaké trosky duálu... každopádně mají nepravidelné sklonění. Více však naši bohemisté... Sestřičko??? Kažuždopádně, při rýmování je to snesitelná úchylka. Proti opakování slova "hledaje" nelze nic namítat, je funkční, ba co víc, utváří vyvrcholení básně. clovrdik: Také nevím o čem to je, ale pocitově je to silné. Tynic, z tebe snad jednou bude básník!! :-))) *!

hermit
24. 11. 2000
Dát tip
probouzí to ve mě neobyčejné pocty, je to zvláštní a... dobré! Ť.i.p.

rire
24. 11. 2000
Dát tip
s trochou klidu to dá krásný snový nádech světlému dni.. :) ŤAPŤAP* P.S. ..ale kdo dnes má byť jen trochu klidu na čtení tak milých básní...

xpired
24. 11. 2000
Dát tip
*!

per_zay
24. 11. 2000
Dát tip
hmm..*)

Miroslawek
24. 11. 2000
Dát tip
jo ještě jedna základní otázka: Mistral je teplý???

zámek
24. 11. 2000
Dát tip
I mně to chutná !! (zvláštně a podivně .. leč ..) .. tip !!

Bambulka
24. 11. 2000
Dát tip
bezdechý TIP!*!*!

Hopeless
24. 11. 2000
Dát tip
Mně je to líto, ale nelíbí se mi to. Sorry.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru