Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S obavami

23. 11. 2000
1
0
3620
Autor
J

Věnováno mému virtuálnímu příteli JiKovi, jenž mne oslovil, podal mi ruku a políbil.

Zaskočená - prostředím nezvyklým a neznámým - obrázky příliš výmluvnými skoro ztracená hledám cosi v tónech klavíru a nacházím pavučinu otevřených srdcí, jíž se lze zachytit aspoň na chvíli krátkou k přečtení jedné známé básně od Jé
Čolito
14. 08. 2002
Dát tip
jo jo, líbí moc:-))

Miroslawek
29. 11. 2000
Dát tip
Jé a já tě nepoznal.

Merle
28. 11. 2000
Dát tip
Jiko: neblbni, o ženský nikdy nebojuju, ale po pár ranách do něčí hlavy mám prostě o moc lepší pocit :-)))))))

Vio
28. 11. 2000
Dát tip
Áááá Merle, ostřílený bojovník... tak s ním do souboje rozhodně nejdu ;-))) JiKo, užij si to ;-)))

Merle
28. 11. 2000
Dát tip
Vio: jestli narážíš na můj souboj s kalais... BTW: to si ještě neviděl tu bitku venku na trávě :-)))

Vio
28. 11. 2000
Dát tip
Merle, no nevím, kterou přesně máš na mysli, ale jestli myslíš tu pod Sýkorákem, tak tu jsem sledoval z bezpečné vzdálenosti na mostě ;-)))

J
28. 11. 2000
Dát tip
Jistěže není vůbec proč bojovat. Básnička je JiKova.

Vio
27. 11. 2000
Dát tip
Nebijte hlupáka ;-) Souboj? K čemu? Ne, že by J nestála ZA to, abych se o ni bil, ale ona O to nestojí. Nebo se pletu? ;-))) Koneckonců, JiKo, chceš tasit verš? Nebo dáváš přednost střelným zbraním? Nuže, nabij rým ;-)))

Merle
27. 11. 2000
Dát tip
tak to teda ne... na ten souboj sem se TAK těšil... Jiko, aspoň proformu se budem muset zřezat karitmatkama :-))))

J
27. 11. 2000
Dát tip
:o) Jako z divadelního partu... :o) Pravdu má Vio, přátelé, zanechte zbytečných rozepří, jsem zadaná, leč na čaj pomýšleti spějte vbrzku...

JiKo
27. 11. 2000
Dát tip
Merle když zřezat tak si beru svou novou Husquarnu co mi slíbil Mirosláwek (viz Útržky z Ostravy :-)) Jinak není proč bojovat ...

J
26. 11. 2000
Dát tip
JiKo?

J
26. 11. 2000
Dát tip
*

Bodlak
25. 11. 2000
Dát tip
Je krasne cist mezi radky.. Merle uz pochopil. A co ty, Vio, pujdes s Jikouskem na souboj?..))))))) P.S.Vio čti znovu..)))))

J
25. 11. 2000
Dát tip
Přátelé, soubojů není třeba! Pozvedněme již zraky k novým dnům, jež novými příležitostmi oplývajíc evokují v nás - možná - představy budoucích setkání u čaje plná nových sdělení v básních i mimo ně, jelikož čas svál již stopy včerejška a odpustil neprojevenému... Jste milá, srdce otevřená! :o)

JiKo
25. 11. 2000
Dát tip
J: teď jsi to prokecla:-)))))))

JiKo
24. 11. 2000
Dát tip
... Děkuji ps: umíš pěkně skládat Origami dopisy ;-)

Merle
24. 11. 2000
Dát tip
kaji se J...

Vio
24. 11. 2000
Dát tip
... to mé je otevřené... škoda, že jsem neměl šanci Ti to dokázat...

clovrdik
24. 11. 2000
Dát tip
velmi hezké, tahle tvá báseň se mi líbí :-)

JiKo
24. 11. 2000
Dát tip
Vio čti znovu

Proč s obavami? (Myslím, že vím proč.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru