Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den Blbec

08. 03. 2005
4
0
917
Autor
Leonidas

toto je pouze cast me povidky. Jeste musim vymyslet co bylo predtim

Mířil jsem ji na hlavu svím Desert Eaglem. Naše pohledy se setkaly. Koukal jsem do jejích smaragdově zelených očí, bylo to asi tak na dvě vteřiny, ale mne to přišlo
jako cela věčnost. Má ruka pozvolna klesala a pak jsem zmáčkl kohoutek a vyšel výstřel, pozoroval jsem v jejích překrásných očích údiv a její tělo se bezvládně sesunulo k zemi. V hrudi z díry po kulce vytékala krev a život z jejích očí pomalu vyprchal. Škoda, celkem se mi líbila. Vpálil jsem do jejího chladnoucího těla ještě jednu kulku a odešel jsem ke své oprejskané dodávce co sem nechal před barákem. Nastartoval jsem a vydal se nočním městem do nedalekého ukrytu. Cestou jsem minul dvě policejní auta, která jela k místu kde sem střílel a zanechal tam mrtvolu. Asi po pěti minutách jsem zajel do jedné polorozbořené budovy a zavřeli se za mnou vrata. Vypnul jsem motor a světla . Vystoupil jsem z auta a rozsvítil světlo. Místnost osvětlila slabá záře žárovky. "Tak, co. Je po ní?" ozval se za mnou známý hlas. "Jo je po ní, podle domluvy." odpověděl jsem a otočil se. Najednou se ozval výstřel. V tu chvíli jsem pochopil překvapení, které jsem viděl v těch smaragdových očích. Tělo mě zradilo a já se ocitl ležící na zemi a koukal jsem jak mi z prostřeleného břicha vytékala krev. Postava ke mě přišla A kopla do mě těžkými boty. Zaůpěl jsem bolestí a uslišel natažení kohoutku.......

wedle_vazy
30. 03. 2005
Dát tip
t

Vaud
12. 03. 2005
Dát tip
uslišel?

fungus2
09. 03. 2005
Dát tip
Dobré...**

trumpeta
08. 03. 2005
Dát tip
zaúpěl šlo to jak po másle až jsem chtěla napsat, že to byla nuda ..., ale to jsem ještě nedočetla do konce - překvapilo*

Safran
08. 03. 2005
Dát tip
Pro mě dobrý-fakt líbilo-má to pointu.

trumpeta
08. 03. 2005
Dát tip
~

Griff
08. 03. 2005
Dát tip
..šmrnc, to má ...to je to! :) t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru