Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V černém

24. 11. 2000
5
0
3587
Autor
J

***Inspirováno Merleho stisknutím spouště fotoaparátu při mém čtení básně v Ostravě

Je mi neklidně i blaze dnes večer. Zůstávám dál však v marné snaze Tě oslovit. Za černou barvou skrytá ANO či NE ? ta otázka snad za mne dýchá! Bez jména a až pod tlakem času nacházím spásu ve svém hlasu, jenž za mne v básni všem se představí a znalým snad i napoví... Čas ač krátký pouze k přečtení, je pro mne chvílí na hraní s vlastními slovíčky mé básničky jak tlapky černé kočičky, jenž protahuje se a lísá, rozverná, sdílná, důvěřivá. Řádky mi před očima končí a hlídač rozum protiva svíčku mi k hraní zhasíná. Jsem zpět, má chvíle vypršela. Teď musím odejít. Jen napůl jsem se osmělila.
Čolito
14. 08. 2002
Dát tip
supeeer!

papouch
30. 11. 2000
Dát tip
papoušek má Ostrravu rrád

Merle
27. 11. 2000
Dát tip
asi jsem zapoměl napsat zbytečně dobrý... a dát tip

Bodlak
25. 11. 2000
Dát tip
..v hlave mi probehl dej neceho, co jsem nevidela, ale je to jako bych tam byla.. Merlik jako siroky zalehl vchod a Jikousek se uz diva do dali...Tam je uz ji vidim...sedm kroku dlouheho, jezero, na dne lezi prsten a ten prsten , to je ona...))) J...krasne jsi to uhrala...za tohle mas ode mne osobni TIP..))))))))) Tim jsi povysila zenske pleme na tu schopnejsi rasu lidskeho pokoleni. (Oni jeste nevedi, ze ten prsten na dne jezera je Arabely a ze ty jsi ta siska na vysoke borovici..)))) Ale pst! To bude priste zase prekvapeni, az tam dobehnou a zase nic! )Ziskala jsi me sympatie. Uz te pozoruji dlouho, ale ted jsi zasahla cil..))

J
25. 11. 2000
Dát tip
Upravím prolog...

J
25. 11. 2000
Dát tip
***

JiKo
24. 11. 2000
Dát tip
:-) Dámo v černém, příště to nenechám na tobě! Běda ti :-) Těšíš se?

Merle
24. 11. 2000
Dát tip
jako Jiko... Popelka utekla třikrát, než ji princ chytil, ale Jiko není tak neschopnej.... kromě toho budu hlídat východ :-)))))

Vio
24. 11. 2000
Dát tip
fíííha... Merle, Ty aby ses do toho nezapletl taky, že? ;-)))

Merle
24. 11. 2000
Dát tip
Vio: ale vždyť ona vlastně ani nechce utíkat, a tak jistě uvítá mě ve dveřích, jako připomínku vlastní záměru.... :-)))

clovrdik
24. 11. 2000
Dát tip
Pasáž z tvé básně Čas ač krátký pouze k přečtení, je pro mne chvílí na hraní s vlastními slovíčky mé básničky jak tlapky černé kočičky, jenž protahuje se a lísá, rozverná, sdílná, důvěřivá. mi přišla docela milá, čelkově příjemná báseň

rire
24. 11. 2000
Dát tip
Škoda toho prologu. Mám s Ostravou zafixovány nemilé vzpomínky. Ostatně všechny hornické a strojírenské regiony jsou depresivní :) Ale jinak.. nádherná báseň. *ŤAPŤAP

herila
24. 11. 2000
Dát tip
Uhodil jsi (mi) hřebík na hlavičku - a jak pěkně. Díky + Tip

suva
24. 11. 2000
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru