Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milovat

10. 03. 2005
0
0
1116
Autor
Adamek

Sladkych 16,trochu jinak a porad stejne:-)

Ja nemůžu se rozhodnou,
zda milovati mám,
když potom ji můžu ztratil,
a zůstat navždy sám.
Však nechci svůj život zhatit,
touto chybou velikou,
to radši umřít milován,
než obtíže brát oklikou.
Nic není lehké,
však nic není sladčí,
než láska k tobě,
než umřít ti v naručí.
Však má duše váhá,
srdce tež bolí,
ja ale nevim,
zda za bolest to stojí.

inlajn
10. 03. 2005
Dát tip
..umřít (jí) v náručí ? Néééch toho, ty kluku ušatá!!!!!

Inlajn má dne blbou náladu .-)

inlajn
10. 03. 2005
Dát tip
ne, nemá, fakt že né, jen ve mně , když čtu podobný věci, něco nepříjemnýho šátrá.....tý bolesti, marnosti a smrti se tady dneska potuluje nějak moc....

hm...asi máš recht.... já třeba právě zrovna před chvílí psala do jedný ktiriky cosi o urnách na hřbitově :-)))

čajprodva
10. 03. 2005
Dát tip
... nevím

inlajn
10. 03. 2005
Dát tip
kristepane!

zaki
10. 03. 2005
Dát tip
takto sa uz nepise... z hladiska vyvoja literatury bola tato forma pisania prekonana... nie je zla, ale uspech by si mal o niekolko storoci skor... znie to ako Petrarcove Sonety pre Lauru / humanizmus/ a tym padom aj pouzite obrazy su ... osuchane...

Adamek
10. 03. 2005
Dát tip
kdyz sem rikal sladkych 16,tak sem myslel 16 stoleti;-)

_Psyché_
10. 03. 2005
Dát tip
rozhodně ne má to styl, jak kdybys byl nějakej básník minulého století, ale ti psali o hlubokonosnějších tématech

Adamek
10. 03. 2005
Dát tip
proboha bylo mi 16 kdyz sem to psal,nechte me:-)

"když potom ji můžu ztratil" - vpravdě geniální věta, ve které autor s lehkostí a umem skloubil budoucí a minulý čas ve zcela nečekané a originelní posloupnosti, kdy budoucí předchází minulému. Bravo!!!!! Jo, a příjem na klubovní oddělení Citových ekzémků zamítám, pane kolego Velký, neb dílo není zařazeno v Muréně. Už byste si to mohl pamatovat.

Adamek
10. 03. 2005
Dát tip
sakra diky,to je jen preklep:-)nojo,ja hold umim i kdyz neumim,v tom je kouzlo nas,umelcu:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru