Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kurděje

17. 07. 1999
0
0
2707
Autor
slavek

Sedím u počítače a mlčím. Píšu nesmyslná slova. U svého stolu se krčím, jak včera zas a znova, a zítřka se bojím. Dochází už síly k boji. Dochází síla s životem se rvát, když se člověk zítřka bojí, své odvaze nemůže dál lhát, když nechce přijmout pod obojí. Miliarda vesmírů v miliardě lidí. Miliarda lidí v jednom vesmíru. Nikdo již západ slunce neuvidí, nikdo již nekoupí si šaty na míru, nikdo budík neseřídí. Jen občas svitne drobná naděje. Naděje přátelství a lásky. Člověk zemře a nic se neděje, jen rakev zdobí černé pásky, smrt přinášejí kurděje, na lodi života...
slavek
23. 07. 1999
Dát tip
snoopy: také děkuji :)

snoopy
22. 07. 1999
Dát tip
..dobrá! tentokrát bezezbytku! ..věčná nespokojenost dostala pravým hákem.. a teď je v bezvědomí.. snad jí to vydrží..

Rivka
19. 07. 1999
Dát tip
Miliarda vesmírů v miliardě lidí / miliarda lidí v jednom vesmíru - slávku, to je dokonalý!
Mimochodem - povinná četba je přece nudná proto, že je povinná, ale když se nad ní člověk zamyslí a nešprtá ji nazpaměť... Ale to je tady trochu "mimo", alespoň mě osobně nikdo nenutí tohle číst :-))

slavek
19. 07. 1999
Dát tip
Rivka: Děkuji Ti moc

slavek
18. 07. 1999
Dát tip
IAGO: děkuji Ti.
Jákob: kdo ví? Svítí, nebo již jen poblikává? Nevyhasne zcela? Pokud ano co pak?

Jethro
18. 07. 1999
Dát tip
No připadá mi to jako něco z povinný četby.

slavek
18. 07. 1999
Dát tip
Jethro: chápu, nezáživné, nudné a nicneříkající :-)

IAGO
17. 07. 1999
Dát tip
To není báseň, to je ŽIVOT!

Jákob
17. 07. 1999
Dát tip
Dokud svítí naděje přátelství a lásky není všemu konec

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru