Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Navždy sama doma

17. 03. 2005
1
0
896
Autor
Ludka

To mě napadlo včera

Náhle pocítila chladný závan. Rozhlédla se. Věděla, že není možné, aby v jejich domě byl průvan. Pochopila, že není sama. Nestalo se ovšem to co se očekávalo od desetileté dívky. Nedostala strach ba naopak měla radost. Věděla, že rodiče a její sourozenci se ještě nemohli vrátit. Z těch snobských parád nikdo nemohl odejít dřív než v deset a bylo teprve devět. Z jejího uvažování ji vytrhlo vrznutí dveří. Teď už věděla jistě, že dům nemá jen sama pro sebe. Chtěla se vrátit zpět do své krásně vyhřáté postýlky, ale zvědavost ji přemohla. Opatrně sešla po schodech do přijímacího salonku. Nikoho neviděla, přesto slyšela kroky. Rozhlížela se kolem sebe. Nikdo tu však evidentně nebyl. Srdce ji tlouklo jako o závod. Uvědomila si, že to nebyl moc dobrý nápad. Po pár vteřinách, které jí připadali jako hodiny ucítila hnilobný zápach. Cítila jak jí prostupuje celým tělem až do morku kostí. Byl stále silnější. Opatrně se otočila. Za sebou však viděla jen černo černou tmu. Tmu která bodala do očí. Rozhlížela se, teď už měla srdce, které tlouklo jako pominuté až v krku. Tma, která ji obklopovala byla nesnesitelná a zápach a chlad byl stále silnější. To bájné neviditelné stvoření bylo někde blízko. Blizoučko. Teď už neměla ani sílu se pohnout. Pomalu nenápadně otáčela hlavou. Najednou ze tmy vyskočilo velkého a mohutného a shodilo ji to k zemi. Její tělo .leželo bezvládně na podlaze. Už nikdy se po domě nerozezní její smích. Nezažije svou první lásku, neuvidí své děti běhat po zahradě. Bude jen tak ležet až přijde zbytek rodiny. Domem se rozezní matčin křik a pláč jejích sourozenců. Nebude mluvit, slyšet, plakat, jíst… Nebude moct nic, protože je MRTVÁ…
Ludka
18. 03. 2005
Dát tip
To je fakt, když si to čtu teď tak to vidim.Ten konec je hroznej. Zkusim to předělat.

fungus2
17. 03. 2005
Dát tip
Zajímavé**

AAA_AAAB
17. 03. 2005
Dát tip
No postrádá to alespoň trošku racionality a taky ten konec není moc dobře napsanej, zkusil bychto předělat. Obsahem tahle povídka zapadá do zdejšího průměru, ale zpracováním (zejména zpracováním konce) spíš do podprůměru...

Držpata
17. 03. 2005
Dát tip
moc mě to nevzalo. možná je tam pár docela dobrých vět, ale celek na mě nepůsobil ani strašidelně, ani vtipně, ani jakkoli jinak. přijde mi to hrozně ohrané, jediné, nad čím se čtenář podiví, jsou pravopisný chyby i tak přeju hodně úspěchů v další tvorbě

Kandelabr
17. 03. 2005
Dát tip
držpata to řakl za mě, příště to bude jistě lepší, zkus víc přemýšlet nad zápletkou a pohrát si s atmosférou, ať čtenáře vtáhneš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru