Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ukaž mi cestu k tobě

27. 11. 2000
0
0
1787
Autor
Petulka

Je to psaný z pohledu kluka. A trošku už starší, vyštrachala jsem to včera mezi ponožkama..

Hej děvče ! Čekal jsem na tebe tak dlouho. Ukaž mi cestu k tvému srdci -má lásko. Až se tam dostanu, budeme navždy jen nyvždy spolu. Důvěřuj svým citům a dej mi drobeček tvé lásky, vzhlédni nahoru k mrakům a nedělej si už žádné vrásky. Ty a já jsme stvořeni jeden pro druhého, přísahám, do smrti nechci nikoho jiného. Potkali jsme se v pátek večer, vydělával jsem zrovna, byl jsem DJ. Zahlédl jsem tě, ty vypadala jsi skvěle, přemýšlel jsem, jak oslovit tě, či říct ti-hele... V tu chvíli jsme (myslím i ty ) už oba věděli, že sejdeme se i v neděli. A tak pokračovalo to dál, ale já se víc a víc bál, tvých slov : Jsi mi nudný, jiný připadá mi víc svůdný. Mé obavy byly zbytečné, i dnes trávýme naše dny-jsou společné ! Konečně už mohu dříve pro mě nemožná slova z úst vypustit : Jsem skutečně zamilovaný, do koho ? Přece tvé srdce nechci nikdy opustit.
Sárinka
23. 07. 2006
Dát tip
kláásnýý....=o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru