Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černoprostor

20. 03. 2005
0
0
1228

Prázdnota bytí,jen hodiny tlučou,
probíjí si cestu časem stále vpřed.
Mšlenky mé si prostorem plují,
mozek je mrtev, srdce jakbysmet!

Já pluji tam také - prostorem krásna,
všude je tma,zde není nic vidět.
Má buřičská duše,hnije do prázdní,
Však já stále žiji,ne nejsem mrtev!
to víš...musim rozšiřovat pole, na kterym můžu zasít a otravovat ostatní:-)

to je mela co? no jo, zelenáč. co sem vůbec lezeš, když s tim neumíš? ty jedna colymbodrummerská mrcho! už se těšim na vaše dnešní orchestrální vystoupení! no, lezu pryč, přiště doprohlídnu zblitek. zaťal!

jojo,už jsem na to přišel...hehe

for alternative : hehe ja s tim ete tak neumim:-)

for alternative... myslíš to,že jsem tam napsal tolik děl najednou? Mám je napsaný už dýl a teď se naskyt volnej čas je sem přepsat...

Natasha_
20. 03. 2005
Dát tip
Nu, to veršování poněkud drhne....bohužel.

jako to zařazení?

Natasha_
20. 03. 2005
Dát tip
No jestli to chápu, asi to měl být rýmovaný text s přesným rytmem. Což se zcela nepovedlo - stačí si to přečíst nahlas - i přes až archaicky knižní styl.

mno,tak nějak.Já to opisoval narychlo ze svejch poznámek a tak nějak jsem se v rychlosti nezamyslel nad vhodným vyhledáním štylu:-) Taky jsem na písmákovi takřka novej,tak to nějak zoušim a etě se moc neorientuju...:-) ale dík..

Natasha_
20. 03. 2005
Dát tip
Za málo :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru