Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alegría

21. 03. 2005
2
0
2126
Autor
Placido

Wayne Shorter - Alegría

Bleděmodrý opar
mi opadáním
krouží ústy udivení

Hebký příkrov zvuku
je mi
něžným rozpadáním

a

všechny části mé -
- položeny hluboko

rezonují
No nevim. Nemyslim to špatně, ale je to samoúčelný "umění pro umění".

Placido
22. 03. 2005
Dát tip
Dik, rad se priucim:)

Placido
22. 03. 2005
Dát tip
Jo, kdyz to ted zas ctu s dalsim odstupem casu, mas pravdu. Ono kdyz jsem to psal, ten ,,mizerny rym" jsem chtel vyjadrit nejak jinak, ale nakonec mi to neprislo tak spatne, kdyz jsem to cetl, dal jsem na ta slova jakoby duraz. Jakoby upresneni slova opadani je dalsi sloka, nicmene uznavam, je to trochu krkolomne. A s tim bledemodrym oparem....no, kravina??

je to zvláštní, ale líbí se mi to, tip***

johanne
22. 03. 2005
Dát tip
docela příjemné :)

inlajn
22. 03. 2005
Dát tip
šíleně, ale šíleně sebestředný......pro mě ne.

komedie
22. 03. 2005
Dát tip
chybí mi tam jiskra co by byla v celé té básně,ale se střídavou intenzitou...máš myšlenku,ale pak ji trhneš a věnuješ se jiné...to mi vadilo...

Placido
22. 03. 2005
Dát tip
inlajn - ???? komedie - ok, dekuju, poucim se, priste to zkusim jinak:)

inlajn
22. 03. 2005
Dát tip
"všechny části mé", "mi opadáním"...no, jako kdyby ses zahltil sám sebou.....tak asi....

Placido
22. 03. 2005
Dát tip
Aha, ja to zprvu nepochopil... Jo, je to o me, o mych pocitech a vyjevech.

inlajn
22. 03. 2005
Dát tip
no, a to by mi tak nevadilo, jako to, že na tak malym místě jen a jen vo tom a nikam výstup, nejni úniku....

Placido
22. 03. 2005
Dát tip
Zachytil jsem opravdu jen kratky okamzik myslenek a toho, jak na me ta muzika pusobi. A mam dojem, ze na tak malem miste si dovolovat vetsi rozlet by mohlo celou naladu uplne rozbit a roztrousit.. Ale asi chapu, co ti na tom nesedi. Dik za kritiku:)

inlajn
22. 03. 2005
Dát tip
v poho.

komedie
21. 03. 2005
Dát tip
hm....mně tam něci chybí......a nemůžu přijít na to co...

Placido
21. 03. 2005
Dát tip
Zkus na to prijit prosim:))))

andrejevna
21. 03. 2005
Dát tip
Myslím, že je fajn, že to vyvolává takový pocit, jaký to ve mě vyvolává, ale bohužel mi tam taky cosi chybí. Asi se jedná o konec... Začátek mě naladí do takového toho zvláštna, nebo melancholie, ale ke konci se to trochu rozpadá.

Placido
21. 03. 2005
Dát tip
Zajimave, ja to psal s uplne jinym dojmem.. Cekal bych kritiku zacatku, ne konce:) Ale zkuste vnimat ten pocit ze zacatku a nechte ho prostoupit az do konce. Predstavte si, jak se naladite do prijemne nalady z te hudby........... a pomalu s usty otevrenymi............se v ni rozkladate.....az hudba pronika kazdou casteckou celeho tela

ysalamiri
21. 03. 2005
Dát tip
mně nesedí ta rezonance..je to takové NO POINT

andrejevna
21. 03. 2005
Dát tip
Zkusím, ale jindy, třeba je to mou dnešní náladou... Dík

Richiee
21. 03. 2005
Dát tip
Vadí mi metrika, konec je vážně daleko lepší než začátek. Opadáním a rozpadáním jsou slova ne nepodobná (jak zněním, tak sémanticky). Rým je to nevalný a když to ještě takhle zvýrazníš kurzivou, je to k pláči. A bleděmodrý opar je IMHO kravina.:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru