Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Orgány k darování

23. 03. 2005
3
0
4657
Autor
Induan

Orgány k darování

 

Orgány! Vemte si!

Snad vás to neděsí?

Nejsou už pro mě nic.

Tělo je překážka.

Přepážka nahoru zavřená.

Orgány zůstanou,

pod vanou kaluže.

Příjemce hledá se!

Dnešní výherce?

Srdce už asi ne.

Možná tak ledviny.

Játra jsou toxický,

možná je propláchnou.

Plíce s vodou k ničemu.

Navíc bez krve to asi nepůjde.

A stejně jsem měl žloutenku.

Učební pomůcka?

Crash test dummy?

Rozkuchat víc?

To by se možná ještě dalo.

Proč ne rovnou vycpat?

Můj penis na pitevně v odpadkovém koši.

A mozek s hodně závitama v kádince,

ze které vytekl formaldehyd.

Budou se medici fotit s mojí rukou?

Smůla. Asi ani teď nebudu užitečnější.

Hlavně nechtějte mé oči!

 


čéška
03. 02. 2006
Dát tip
hmmm, pozoruhodné T*

Induan
03. 02. 2006
Dát tip
čéška: dík :)

Candy
25. 03. 2005
Dát tip
Myslela jsem co PRO nás znamená. Já jsme žila dlouhou dobu v těch myšlenkách, že se nenávidím, že život je na ..., ale najednou jsem se začala uvnitř měnit - uvědomila jsme si, že nechci umřít a že mám z předčasný smrti strach, sice (kromě mojí mini rodiny) bych moc lidem nechyběla, nic jsem nedokázala, ničemu se pořádně nevěnuju, ...ale cítím, že to tady mám ráda - celej tenhle svět a že to má cenu nějaký být a o něco se tady bít a snažit se, mít rád,...Myslím, že člověk si začne dívat jinak na život, když začne mít opravdu strach z možný a blížící se smrti...Hlavně se naučit mít rád sebe a pak se dostaví i to ostatní.Tak se na svůj život zkus podívat i z jinýho pohledu, nebo možná pomůže čas..ale je toho spousta...(já tady zase "filozofuju" o tom, jak život má smysl, a přitom si taky jistá nejsem (hlavně v mým případě))

Induan
25. 03. 2005
Dát tip
Tvůj život má rozhodně smysl už proto, co říkáš. Myslíš si, že jsi nic nedokázala? No tak to máš životní cíl. Já tajně doufám, že jsem něco málo dokázal (nic velkýho, jen jsem si splnil to, v co jsem doufal) a přitom mi to žádný pocit naplnění nedává :( Cítím se jako pozorovatel. Jako někdo, kdo nikam nepatří. Ani smrt, které jsem byl několikrát už opravdu velmi blízko (nemoc, pak sebevražda, teď další nemoc) mě neodradila. Naopak. Na smrt jsem si zvyknul, děsím se života.

Induan
24. 03. 2005
Dát tip
No, tak jednoduché to není. Napřed ho rozpitvají, něco zahodí a tak a pak to zašijou, oblečou do hader a daj do rakve. No a pak teprve možná shnije ten zbytek v zemí. Taky se ale občas stává, že se až při pitvě zjistí, že člověk ještě žije :) (No dobře, zas tak často se to nestává :) Ale v márnici ano! ) No v každém případě chci radši spálit. Hnít v hrobě mi přijde nechutný. A rozptýlit. Ležet ve formě popela v urně se mi zdá nedůstojný :-/

JiKo
24. 03. 2005
Dát tip
jj v zimě to pomůže silničářům s posypem

já se teda chechtala, nevázaně, nepokrytě (nevím, jestli to byl úmysl) snad můžu pojmenovat tak, jak mě to při čtení napadlo, že tak trochu blbost a vůbec

Induan
24. 03. 2005
Dát tip
:) jj, není to tak úplně navážno...

Candy
24. 03. 2005
Dát tip
No mě přijdou oba způsoby strašný(být po smrti spálená nebo zahrabaná a nechaná červům napospas), ale myslela jsem na to často, a přijde mi jedna možnost horší než druhá...radši ani nemyslet ( teď si vzpomínám, že v mým sešitě ještě z gymplu mám v zápiskách ze ZSV napsaný, že nemůžeme vědět, co bude po smrti, to se dozvíme, až zemřeme, a to už nám bude stejně jedno, protože budeme mrtví)

Induan
24. 03. 2005
Dát tip
Přesně! :)

Candy
24. 03. 2005
Dát tip
Takže si musíme uvědomit, co náš život znamená, a naučit se ho pořádně prožít...

Induan
24. 03. 2005
Dát tip
Co znamená? Že budem jak idioti někde hnít nebo nás někde vysypou z popelnice? No děkuju pěkně :)

_Psyché_
23. 03. 2005
Dát tip
mí oči? strašné

inlajn
23. 03. 2005
Dát tip
...no, s tim penisem, to je fakt maso....začalo mě bolet mezi nohama, voe...jinak vim asi, pročs to chtěl napsat, ale víš, prásknu se: muj strejc dělá psychoiuše i v IKEM ---pro dárce a vobdarovaný( orgánama), A TO MÁ TAKOVÝ GRÁDY, ŽE TODLE VÁŽNĚ BRÁT NEMŮŽU!!!!!!!!!

inlajn
23. 03. 2005
Dát tip
...a s tim benzínem....jsi OK?.

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
Jo. Jsem. :(

komedie
23. 03. 2005
Dát tip
děs

JiKo
23. 03. 2005
Dát tip
myslím, že správně je to cr. te. dummy

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
Kamarád z medicíny vyprávěl. Bohužel realita. Viděl jsem fotky.

Fandulák
23. 03. 2005
Dát tip
tohle je velmi náročné téma ...určitě se z něj dalo vytěžit mnohem víc....ale chápu pokus o cynismus... Celkově mám však velmi rozpačitý dojem. Promiň.

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
Kde mám prosím vás tu hrubku? Nevidím ji :(

inlajn
23. 03. 2005
Dát tip
...myšáčku, žes viděl fotky, to je k hovnu...di se podívat seshora do IKEM, nahoru,jam choděj medici... jak (třeba)votevíraj hrudníček pilkou, a pak mi vo tom napiš...

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
to: Fandulák: To já taky :/

inlajn
23. 03. 2005
Dát tip
NECHTĚJTE Mýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý OČI...

sauve_moi
23. 03. 2005
Dát tip
oou

Fandulák
23. 03. 2005
Dát tip
jinak doporučuju http://www.petrkotvald.cz/fanda/transplantace.htm ...to je k tématu..

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
Máš recht. Nevím co to přesně obnáší a ani to vědět nechci. Jen se mi prostě nelíbí, že člověka po smrti rozpytvaj. Naopak to dárcovství by mi nevadilo, ale moje orgny opravdu použitelný nejsou (ber s nadsázkou, že o tom mluvím, jasně, že nehodlám jít zejtra darovat :) Je to hypotetický) Ale myslel jsem spíš fotky mediků s rukou nebo jeho vyprávění o zacházení s "odpadem" (penis v odpaďáku a mozek v kádince s vyteklým formaldehydem přesně podle jeho vyprávění) a podobně.

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
Tak tím mý si nejsem tak jistej, protože to je hovorově mé a mé se mění na měkké í, ne na tvrdé, ne?

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
Aha, to máš pravdu s tím crash test dummy. Já to převed na jednotný číslo, ale neudělal z měkkýho tvrdý :) Sorry

inlajn
23. 03. 2005
Dát tip
NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
Sakra, já to tak píšu vždycky, i když vím, že spisovně by tam bylo tvrdý, ale beru to podle pravidel pro převod na nespysovnej jazyk :( A jsi si tím fakt jistej? A jak se to pak řeší v případech, kdy by se to pletlo?

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
nespisovnej :) Já se z té dyslexie zblázním :)

inlajn
23. 03. 2005
Dát tip
kurvadrát už jednou, sem učil češtinu, tak mi aspoň todle věř........!

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
to: Fandulak: Safra, teď mě tak napadlo, že to může vyznívat jako že jsem proti transplantacím :( Ne, myslím to upřímně! (Ale ne tak upřímně, jako Standa :) ) Vemte si co kdo chcete :) S transplantacema to nemá nic společnýho. Jen částečně se zacházením s mrtvými. Ale ani to není hlavní, námětem básně. Hlavním motivem mělo být to, že člověk někdy přemýšlí nad smrtí a paradoxně se bojí ani ne tak co bude s jeho duší, ale spíš jak to potom bude s jeho tělem. Mimochodem píšu o tom taky proto, že jsem se kdysi otrávil práškama prožil klinickou smrt.

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
Tak dík, to je dobrý vědět. A jaký jsou teda prosím Tě pravidla pro převod na nespisovnej jazyk? Mám v tom trochu guláš. Co když se dvě slova při nespisovným zápisu podle pravidel kříží významově? A jak lze vůbec pravidla pro spisovnej jazyk aplikovat na nespisovnej?

inlajn
23. 03. 2005
Dát tip
No, v tom je dneska strašnej bordel, ergo co je KODIFIKOVANÝ, CO NE... třeba dokonce už se může DVĚMI... ne dvěmA, to mě dere uši, může se by jste, ne byste....voni se v tom i v Ústavu pro j.č. mlátěj, má vyjít nějaká "příručka", ale já jsem už cca 3 roky mimo školu...dám na cit.

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
ok, tak dík. Jenže co mám dělat, když mi ten cit říká Mí oči? :) Asi je ten můj cit blbej. No nic, dám na radu. Dík

pozorovatel
23. 03. 2005
Dát tip
dát si víc práce, tak je to lepší a nebo zkrátit, vyškrtat já nevim

:o) proč ne, akorát na to mám náladu :o)

Candy
23. 03. 2005
Dát tip
Že by totální depka?

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
Dík :) Tak nějak, totální depka :)

Candy
23. 03. 2005
Dát tip
I depka jednou skončí a bude zase líp, jen by byla škoda, kdyby nám kvůli nim uniklo to, jak může být svět kolem hezkej, i když se tak nemusí jevit na první pohled - hlavní je naučit se ho vnímat uvnitř sebe v jiných barvách...Ale zaujala mě ta myšlenka z předchozí debaty - co bude s naším tělem po smrti?...- na to snad radši ani nemyslím...

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
Trochu jsem to předělal, tak doufám, že mě neukamenujete za avíza. A na závěr malá anketka. Co si myslíte o tom, co bude s vaším tělem po smrti? To jsem dnes krásně morbidní, co? :) To víte, nic není jisté jen smrt a daně a ty jsou právě za dveřmi :( Tak se mi nedivte, že hned myslím na nejhorší :)

Slza_luny
23. 03. 2005
Dát tip
děs bych to nenazvala, je to docela zajímavý a svým způsobem hezký...

inlajn
23. 03. 2005
Dát tip
ježišmarjá, Indu, ty s tim naděláš....ale fakty....NEŠIL!

Induan
23. 03. 2005
Dát tip
:) No dobře. Dík :)

JiKo
23. 03. 2005
Dát tip
s mojím tělem po smrti se stane to že zhnije v zemi prostě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru