Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ženská co s tebou spí

28. 11. 2000
2
0
3372
Autor
maty

Miluješ mě až srdce svírá Však nikdy mě nemáš celou Máš jen tu ženskou rozmrzelou Co tobě neotvírá Myslíš že jsi majitel a pán Že čas napraví vše lehce Čas ale neléčí když nechce Čas je chvilka šarlatán
maty
12. 12. 2001
Dát tip
Asi jó,Orten byl též můj oblíbený básník.Já to opsala od jednoho kluka,kterému otiskli báseň v místním plátku a asi nikdo nepřišel na původ těchto řádků,ale já taky ne.Takže po třiceti letech se přišlo na krádež.Díky,hned zalistuji v Ortenovi.

blbjenka
30. 11. 2001
Dát tip
... oprava, sedmá, ne třetí...

blbjenka
29. 11. 2001
Dát tip
Čas neléčí, když nechce, čas je šarlatán... ... Ortenova třetí ( Píšu vám, Karino...) ... moje oblíbená...

Tynic
09. 12. 2000
Dát tip
Po přečtení první sloky jsem chtěl od básně utéct... Druhá je ale naštěstí úplně někde jinde:o) Srovnej kvalitu slok a bude to pěkná báseň...

Albireo
29. 11. 2000
Dát tip
Mně se také druhé strofa líbí víc, ale na TIP je to celé.

JDqH
29. 11. 2000
Dát tip
"Čas ale neléčí když nechce Čas je chvilka šarlatán..." to je zásah... *!

zámek
29. 11. 2000
Dát tip
"Čas je chvilka šarlatán" .. héééééééj ..

Javert
28. 11. 2000
Dát tip
I když čistě přesně rytmické to není, něco je v tom moc pěkného. Druhá sloka mnohem lepší než prvá! Doporučuju první sloku škrtnout a za druhou připsat třetí, i třeba se stejným tématem jako první.

Adelan
28. 11. 2000
Dát tip
Druha sloka je opravdu pusobiva...Cas neleci kdyz nechce...moc pravdivy :-)

PetrViP
28. 11. 2000
Dát tip
:-)

Sadaf
28. 11. 2000
Dát tip
juj, to se mi dost líbí, opravdu dost...asi co člověk to názor, ale o malý kousíček se mi víc líbí ta sloka první...snad proto, že mám takový nejasný pocit, jako bych to prožil....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru