Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nádhera

25. 03. 2005
0
0
1238
Autor
Ultramarine

-Já osobně z toho cítím maximální radost :)) jsem hapy jsem mimo jsem šťastný a jsem za to rád!! miluju tenhle svět a on bude milovat mě! je to sladký pocit vítězství. čas ukáže ale pokud nenapíšu nějakou slátaninu ze které prostě čiší radost a unesenost okamřikem tak vybouchnu... :))) -Ještě první verš jsem myslel že to bude hezké a samotnému se mi líbí jak navzdory názvu a upřesnění kategorie jsou první slova jakoby pochmurná a nakonec se stahují pryč s dohledu (přijde mi to moc nápadité :) -Proboha to snad ani není poezie takže žádné strachy, že to myslím nějak vážně ;-) spoustu nádherných okamžiků přeje ten nejšťastnější Ultramariňák seržant Hakon na této planetě! :) Áda116: žij šťastný život užívej si bav a se.. ber vše s nadhledem usmívej se umíš to krásně jsi jedinečná a je to dobře. netrap se čímkoli a kýmkoli :)

Černé mraky se stahují


pryč z dohledu.

Stopy dýmu se rozplývají
ve SLUNCI,
květiny ožívají;
hluboko ve stromech
teď plavou SUMCI!!!

A sluníčko si NASADÍ
brýle na břicho,
nespálí se o stromy,
co září odleskem šupin
pečených LASANÍ.

Kološek kokrhá
na svém dvorku
slepička ráda létá
tak mu koupila
MOTORKU.

Sršeň šel na čundr,
že někoho PÍCHNE
našel kámenm sdělil mu,
že si KÝCHNE.

A poučení..
milí přátelé?
Nač psát vážně,
když pocity vyjádří
i taková blbůstka. :)

A přec vy ptáte se proč miniaturou není,
vězte tedy, že miniaturní může být myšlenka, čin... ne však pocit.
Tato malá radůstka vznikla jako dvér pro mé pocity.
A jelikož mé pocity nejsou miniaturní, pak ani dvér být nemůže, jelikož by svou funkci neplnil.

inlajn
25. 03. 2005
Dát tip
...budiž ti přáno.!!!!!!!!!!!! "kološek kokrhá na svém dvorku?" ,,,,co je to za druh? Hned avi pro Lyskoře!!!!

johanne
25. 03. 2005
Dát tip
Ten závěr bych úplně vypustila, je to zbytečný, odpovídáš na otázky, který ti nikdo nepoložil - vždyť se nemusíš předem ospravedlňovat! To, co předchází, se mi taky nijak zvlášť nelíbí... ale pro koho to něco znamená, když má prostě radost :).

Ultramarine
25. 03. 2005
Dát tip
já jsem už slyšel ty dotazy že by to měla být miniatura nebo blbůstka nebo tak tak jsem raději pospíšil a napsal to rovnou :)) no koukoušek kokrhá no.. když hluboko ve stromech plavou sumci... :))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru