Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznání

19. 07. 1999
1
0
3339
Autor
slavek

druhá sloka se rýmuje. Chtěl jsem ji vypustit, ale už by to nebylo ono.

Slunce se odráží od Tvé bronzové pleti. Odrážené paprsky slunce vrývají se mi do srdce. Tolik pálí! Tolik hřejí! Bože ať ten žár vydržím! Křičím mlčky do všech stran. mám Tě rád, mám Tě rád.. V Tvých hnědých očích, zaleskly se slzy. čím jsem Tě zranil,já se ptám? Ač na spánek je ještě brzy, ve stoje usínám. jsi nádherný člověk, tak ryzí, čistý. Jsi dokonalé boží dílo. Skvělé sousoší, výtězný oblouk, Eifelova věž, Karlův most. Dám všechno zlato světa, za bronz Tvojí kůže. Dám lesk všech diamantů, za odraz Tvých očí. A všechny sluneční paprsky, dám za Tvůj žár.
hmm dobré..;-)ještě ,že mám očí dvě..;-)

slavek
03. 08. 1999
Dát tip
Azalin: To jsem moc rád. Děkuji Ti

AZALIN
02. 08. 1999
Dát tip
Mne ta rymovana sloka vubec nevadi.. Oslovilo me to..

slavek
23. 07. 1999
Dát tip
:-)

snoopy
22. 07. 1999
Dát tip
první a poslední sloka se mi moc líbí.. jenže samy o sobě by nestačily.. viděl bych tam místou dvou prostředních jednu podobnou jako začátek a konec, jen s jinou náladou (skoro opačnou, aby dala zbylým smysl)..

boop
21. 07. 1999
Dát tip
dobre.

slavek
20. 07. 1999
Dát tip
Adarhaz: věděl jsem, že pochopíš..

BlackG
20. 07. 1999
Dát tip
nedavej... zbytecna ztrata...... fakt.....

Rivka
20. 07. 1999
Dát tip
... a bude si to někdo chtít vzít? Asi jsem vážně pesimista...

slavek
20. 07. 1999
Dát tip
Rivka: Kdo ví??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru