Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O víle Análce

28. 03. 2005
5
0
2094

Vrátil sem se ve vší síle!!! A pěkně vám to natřu!

Byla jednou jedna víla. Jmenovala se Análka. Už od ranýho mládí si strkala ruku do prdele. A jak alnálka rostla, rostla jí i ruka a tim pádem si rukou roztahovala prdel a ta byla taky pořád větší a větší. Sračky v prdeli působili blahodárně na růst análčiny ruky(hnojivo). Maminky jí říkala ať to nedělá, že jí to zůstane, a že to je nechutné. Análka ale neposlouchala a pořád si ruku do prdele strkala. Když se análce začal na prdeli dělat bobr, tak análčina prdel vypadala jako myčka na auta( kartáče-bobr...atd). Jednoho dne, to už bylo análce něco přes patnáct let, si ruku strčila do prdele, ale tentokrát opravdu velmi hluboko. Bobr tu ruku utěsnil a tak už jí nemohla vyndat. A protože nemohla vyměšovat, tak umřela.

 

Ponaučení:

Nestrkejte si ruku do prdele, i když vám to přijde skvělé...

 


cabourg
12. 05. 2005
Dát tip
drsný, vtipný, svižný. A asi ne pro každýho k přečtení. Nevím jak se postavit k požadavku hlubší kritiky. Vnořil bych se možná až příliš do hloubky a skončil kdesi v prdeli....tak tip.

johanne
01. 04. 2005
Dát tip
Hnusný...

zelva
28. 03. 2005
Dát tip
Jú to je ale blbost, ale to ponaučení...tip

V_I_Lennon
28. 03. 2005
Dát tip
až na ty věci v závorkách bredapita je to úplně dementní

chm

obluda
28. 03. 2005
Dát tip
Aa.. tak pawlowska ma konkurenciu :)

Nugetka
28. 03. 2005
Dát tip
ty seš prase

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
ty hrupky ysou taki faIn , setěj zem a je to dost odpudivý, skoro jako břízky z dámskýho"písmáckýho" spolu(viz)...

Garth
28. 03. 2005
Dát tip
tip pro nevěřícího tomáše

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru