Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínám

29. 03. 2005
0
0
1151
Autor
Karot

Tři pradávné symboly k nebi se vzpínají,

tři stuhy z kouře, co stoupají nad srdcem.

Hlodavé výčitky, když děti se dívají,

kdo ztrhává duhy, ten vnitřně je rozdrcen.

 

Tři mladí muži, přibití, bezvládní.

Matka, co v duchu chce vyvrátit kříž.

Tři mladé životy, jeden z nich zásadní,

jeden je věčný, ty prožít ho smíš....


Karot
07. 04. 2005
Dát tip
Ale dyť to já přece vim. Podle mě je první ta touha vůbec něco psát a potom následuje touha literárně to zúročit, zveřejnit....

John_Ceder
06. 04. 2005
Dát tip
ne že bych je v tom měl vidět..to vůbec..ty autoři v sobě maj volnost, "odvahu", osobitost, svůj styl.. nesnažej se něco napodobovat, nepíšou kvůli představě, že můžou něco literárně zúracovat, spíš z touhy atd..

Karot
05. 04. 2005
Dát tip
dobrá, dobrá.......stojím o hlubší kritiku, ale odsuzovat to jenom proto, že to má křesťanskej podtext....

Karot
05. 04. 2005
Dát tip
Ježišmarja, to se jako bezpodmínečně musí v mojí tvorbě odrážet, co čtu? " Hmm...hmm...toho Kerouaca tam nikde nevidim....." Takže tobě se to bude líbit, až se v tom bude odrážet, co jsem uvedl do oblíbenejch autorů? Je možný, že tě špatně chápu.....

outlejn
29. 03. 2005
Dát tip
žiju asi v jiném světě...poetika z kříže mřížuje duhu

John_Ceder
29. 03. 2005
Dát tip
četl si vůbec někdy ty autory co máš v oblíbenejch? dyť to není možný, abys pak překládal dílo takovejhle kvalit..

inlajn
29. 03. 2005
Dát tip
...první světová...

Delph
29. 03. 2005
Dát tip
já v tom taky vidím křesťanskej podtext...

angelik
29. 03. 2005
Dát tip
moc me to moralizuje, moc me to nechyta

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru