Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naposledy jenom Tobě

29. 03. 2005
0
0
900
Autor
LSI1

Snad se vám aspoň trochu bude líbit, protože sám vím že píšu i lepší, ale je to spíš reakce na danou situaci

Naposledy jenom Tobě

 

Naposledy píšu v básni jenom Tobě krásná slova.
Už nikdy totiž nevstoupím do stejné řeky znova
Je to už rok, co pro Tebe jsem ztratil hlavu.
Však vždy když jsem tě našel, ty zmizelas mi někde v davu.

I když nedalas mi záminku, že měl bych šanci u Tebe.
Já zaslepenej láskou k Tobě v básních vynášel Tě do nebe.

Mnohdy chtěl jsem na Tě zapomenout a vymazat Tě ze srdce.
Jak snažil jsme se marně, zjišťuju teď - po roce.
Vždy když jsem Tě zahlíd, já vrátil jsem se opět zpátky.
Nevím jak to přesně nazvat - snad do iluze, či do pohádky.

Prý PODLE TEBE nepatřím k těm, kdo to myslí vážně (a má Tě VELMI rád).
Já konečně si uvědomil svou roli jménem KAMARÁD.

I když vím, že párkrát ještě ztratím hlavu - když zahlédnu Tě v blízké době.
Tohle je FAKT naposledy, co píšu báseň JENOM TOBĚ.
(LSI,26.3.2005)


Silvita
29. 03. 2005
Dát tip
Tobě,Tě,Tebe,Tebou. - to mi vadí. + nepodlehla tato báseň rýmu? :-) Poroučím se.

Nallien
29. 03. 2005
Dát tip
hm...nemam rada rym typu kamarád-rád....to mi propomene láaska -páska a nebe-tebe.... inak...taky si vzdycky reknu ze je to naposled....ale fakticky neumim rikat ne a to ve vsem takze drzim auturkovi pesti at je to v olrajtu

inlajn
29. 03. 2005
Dát tip
..no, já teda budu zas hnusně realistickej asi, ale esi "naposledy jenoim Tobě", ani takovou básničku by ze mě nikdo nedostal, tady mi vaděj ty rýmy, kerý text posouvaj někam do sladký citovky, kerou nemůžu polknout...ale jako soukromá výpověď, OK, chodim tiše vokolo..jen...

angelik
29. 03. 2005
Dát tip
pocitovka se nemusí tolik rýmovat a možná místy až příliš násilně, ale celkový dojem to až tak příliš nehaní, je to smutný. A hlavně to znám. Jen z tý druhý strany

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru