Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

akvarko

29. 03. 2005
2
0
1414
Autor
Haggish

nejak mi neni dobre a tak vysilam malou holcicku,aby neco provedla akvarijnim rybickam.

 

Ver mi,ze je mi tech rybicek lito,stejne jako tobe..Ale nic s tim neudelas.Rybicky jsou
stejna skutecnost jako ty.A pro dve skutecnosti tady neni misto,proto bez a zabij je.
Nebo oni zabiji tebe..

co by mi tak mohli udelat neonky?! (zeptala se holcicka) a pomalu bloudila rukou po dne akvarka.
Ustrasene rybicky se zavrtavaly do kaminku a snazily se pusobit co nejnenapadneji..

 

uvidis..

otevrela oci a vsude bylo spousty vody..kupodivu ji to ani nevadilo,jen ji znervoznovalo,ze na
hladine plave ta smradlava kytka.Podivala se pres sklo a tam uvidela neonku.


do prdele..


Elanor
03. 10. 2005
Dát tip
Dokonalý, hned bych si tipla, tohle mi vystihnulo dnesni pekne divnej den...

No...jo, chápu...a nečetlo se mi to špatně Mně když je blbě, tak jsou mé básně plné mrtvolek :o)

inlajn
29. 03. 2005
Dát tip
...jo, kdyby bylo v akvárku mrtvý dítě, tipnu si hned, jináč se zavrtávalYYYY...si hoď...

gemina
29. 03. 2005
Dát tip
hej, mne se o libi, fakt hodne! Je to strucny a nerozpatlavas. Pointu to ma. Tipla bych si, kdyby to slo...

Delph
29. 03. 2005
Dát tip
dobrá představa na noční usínání když máš v pokojíčku akvárko...asi to nedám číst bratrovi..ten ho má ale neonky ne..něco dravějšího :oD

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru