Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ALBRECHTIČKY

30. 03. 2005
4
0
2503
Autor
vojtěch

V těch malebných Albrechtičkách

zavonělo po buchtičkách

po buchtách se zrnkem máku

a šup s dílem do Písmáku


Wuzzy
31. 03. 2005
Dát tip
%)) Vypadá to, že je tu konečně někdo, kdo má odvahu! Ale že už je ho třeba!

inlajn
31. 03. 2005
Dát tip
OK, podívej se na dílo ZPOVĚĎ BLÁZNOVA, autor vod B ..Bucca nebo jak, tam konverzace fakt výživná!!!!

inlajn
31. 03. 2005
Dát tip
lokace škůdce: ZPOVĚĎ BLÁZNOVA, autor Bucca....viz! Zamiř, ale eště nepal, napřed musíme mučit přece a podobně, určitě bude zapírat!!!

Wuzzy
31. 03. 2005
Dát tip
Co takhle založit nějakej klub, kde by se shromažďovaly takový neuvěřitelný věci, jako třeba "Je těžké, dělat něco rozumného, když člověk miluje ženu..." . Mottem klubu by mohla být třeba nějaká sloka z "díla" "Rozjímání" od Anien...

inlajn
31. 03. 2005
Dát tip
No na Anien jsem dneska hodil slučšnoun hlášku, doitvořil jsem jejího Anděla dramatem vo tom, jak Anežka nechgtěůla do kláštera, autoprka klid, takjže tipec zatržen!!!! Ale jsou tu eště horší!!!

inlajn
31. 03. 2005
Dát tip
já nejsem pro klub ....poté, co mi poslaly dámy mejlem antrax, musím jednat rázněšjoi, samýho mě to mrzí...

inlajn
31. 03. 2005
Dát tip
profil dalšího škůdce"(škůdců)... trapně připomíníám... za mým úžasným Dílem Vycházka z bíázince, tam jsou dva"....jasný!

vojtěch
31. 03. 2005
Dát tip
no to nevim....k č je to přece jenom pár stovek vesnic...

inlajn
30. 03. 2005
Dát tip
dílo má tři "A" : autentické apravdové apetitní proto tip.

Emerwen_mk
30. 03. 2005
Dát tip
teda v Albrechtičkách to sice voní po rybách:), ale i tak potěšila

Sarrah
30. 03. 2005
Dát tip
:o))))

Delph
30. 03. 2005
Dát tip
no makový buchty ne ale makovec jo...*

vojtěch
30. 03. 2005
Dát tip
děkuji moc

inlajn
30. 03. 2005
Dát tip
ni zač...už se těšim na další.....po dnešku tady.......: dámský spolek však prohrává vysoko na body, tedy: umlčel jsem je(znechutil) a pár nakažených kolem...

vojtěch
30. 03. 2005
Dát tip
když mi dáš nějaký adresy děl tak rád přispěji s ohodnocením té šlehačkové...

inlajn
30. 03. 2005
Dát tip
ne, děkuji....je to nebezpečné....

inlajn
30. 03. 2005
Dát tip
dneska mi přišel mejlem antrax!!!!

vojtěch
30. 03. 2005
Dát tip
myslim jako tipy na ty kýčárny o kterých ses zmiňoval-tam bych chtěl přispět do soudku...

vojtěch
30. 03. 2005
Dát tip
myslim jako tipy na ty kýčárny o kterých ses zmiňoval-tam bych chtěl přispět do soudku...

inlajn
30. 03. 2005
Dát tip
chápu, ale dámskej spolek je fakt nebezpečnej!!! Sou fiukaný, až to práská dveřma, zákeřný, svíjej se ti před vočima, jako že jim je blbě, a když se k nim nahneš, tak tě poblejou. Ne...to musím zvlíádnout sám.!

inlajn
30. 03. 2005
Dát tip
...ale díky....pokud se na tomto serveru, úžasném, ovšemže, neobjevím do 14 dnů, jsem mrtev. Vrah: Andromeda, spoluvinice...ne, nechme toho...eště ti vemou vobčanku, že si nesvéprávnej...ty sou schopný všeho!!!!

vojtěch
30. 03. 2005
Dát tip
dobrá...kdyby si potřeboval v komanci pomoci, víš ke komu se máš obrátit!

inlajn
30. 03. 2005
Dát tip
JOOOOOOOOOOoooooooooooooooo))))))))))))))))))))))))!!!!!Až bude nejhůře, zaneseš zmatek do řad nepřátel!

vojtěch
30. 03. 2005
Dát tip
ano...tajnej plíživej zvěd.Taky spíchnu nějaký ty dílka, který jim zavoněj a přijmou mě bezelstně k sobě.

inlajn
30. 03. 2005
Dát tip
..fikaný! Tak to já bych..no, možná sved, ale takovej elán(žaludek) pro ty....pár teček, berušky, žejo, nemám...ble ble ble...

inlajn
30. 03. 2005
Dát tip
..přivinou tě na svou vrásčitou to hruď, poznamenanou blechami, těmi periferními kněžkami lásky, a pak...no, ty filcky, prej přestali vyrábět Ortosan a podobný šmejdy - nejni matroš....

vojtěch
30. 03. 2005
Dát tip
nárážíš na dávno vyhaslou sopku?

inlajn
30. 03. 2005
Dát tip
ne, tu sem celkem v pohodě vykryl, posílám ti holuba - ne z nosu, se seznamem autorek a dalších, hahaha, jen aby todle nikdo nečet, určených k likvidaci!!!!

vojtěch
30. 03. 2005
Dát tip
su připravenej...hned zejtra začnu se safárkem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru