Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Treba si dávať pozor na reči...

31. 03. 2005
0
0
1569
Autor
hnewka

Vopred upozorňujem, že to nie je môj výrok, ale keďže neviem kto je autor, neuvádzam nikoho...

Ak volíme slová, ktoré by partnera ranili a pokorili, sme na začiatku konca vzťahu. Už totiž nemilujeme.


StvN
10. 04. 2005
Dát tip
Neponižovat. Tak tak.

hnewka
09. 04. 2005
Dát tip
to arvis: fuu teraz neviem na co myslis...

inlajn
31. 03. 2005
Dát tip
nesouhlasim..........zažil sem vztah(y) na krev...a děsný, ale láska, nebyl to Hořkej měsíc vod Polanskýho, ten krutej filmeček...

hnewka
31. 03. 2005
Dát tip
hm...tak to si potom nemal najstastnejsie vztahy...

inlajn
31. 03. 2005
Dát tip
nevim, jestli existujíÍ vůbec kategorie "ŠŤASTNÝ VZTAH" " NEŠŤASTNÝ VZTAH"...myslím , že VŮBEC NE, JE TO TOTIŽ NESMYSL ČERNOBÍLEJ...Š´=TASTNEJ VTAH JE TOTIŽ, DRAHÁ HNĚVKO, CONTRADICTIO IN ADJECTO, TREDY COSI JAKO DŘEVĚNÉ ŽELEZO...hm? není možný mít to takle androidsky zašuplíkovaný...na tuty ne.

hnewka
31. 03. 2005
Dát tip
Jasne ze sa to neda zaskatulkovat ale ak skutocne milujes nemas dovod do niekoho hustit blbe slova nech si akokolvek nastvany!

Rowenna
31. 03. 2005
Dát tip
Právě lidé, kteří se milují, si občas říkají ty nejhorší věci. Tohle se nedá paušalizovat, vážně ne.

hnewka
31. 03. 2005
Dát tip
...ved jasne ale prave preto ze vieme ake je to bolave ked ti prave ta najblizsia osobka povie take veci by sme sa mali uvedomit a snazit sa vzdy drzat jazyk na uzde a hovorit s chladnou hlavou...

Rowenna
31. 03. 2005
Dát tip
No jo, ale když je to to někdy tak těžké. Rozčílí tě jenom to, co je ti blízké... většinou. :-)

inlajn
31. 03. 2005
Dát tip
hněvko, buď věrna nicku svému a nemaž mi tady med kolem mé nevymáchané huby..na to mě neužije....

hnewka
31. 03. 2005
Dát tip
...suhlasim:)

misty
31. 03. 2005
Dát tip
cely moj vztah sa prave na tomto zacal a mozno aj skonci...

arvis
31. 03. 2005
Dát tip
misty... raz sa dali dokopy moji dobri kamosi, ci ako sa tomu hovori... strasne sa chceli a pritom si strasne ublizovali... take divadielko.. a ked ich to prestalo bavit ziju normalne v pohode.. hnewka... ako sa skocilo nakoniec to... podarilo sa vam?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru