Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neskutečně dementní legenda o Démonickém Bobru II

02. 04. 2005
0
1
1998

Další část knihy KÜRHÖJBÜÜK... (velice se doporučuje přečíst nejdříve 1. část, jinak vzniká nebezpečí šílenství :-))

STRANA 47

 

Příchod bájného Kačera Smrtistrůjce, který roztrhal většinu dinosaurů...

 

[následuje změť hierogyfů významu, který i sám Popocatepetlos zachytil jen
lehce v následujícím volném překladu, který působí mylným dojmem, že
se zbytkem knihy nesouvisí]

 

snědl pak psa v pravé poledne pod horou Hlqasdl, plakalo sedmero nebí...
[slunce s třema rukama a jedním okem] jehož síla [bobr vzhůru nohama]

 

STRANA 48

 

a nemine ho pomsta [strom s turbanem] ... silou tří [motýl s kopyty a hlavou krávy] ...

 

[konec části s hieroglyfy]

 

vypůjčen a utržen, s malým häää, plazil se jeskyní, vzepřiv se stovkám medvědů...
v souboji dvou zvítězil čtvrtý, i rozlítil se, padl tváří k zemi a zvolal do prachu:
"göölö, proč jsi mě vystavil této zkoušce ?" a odpovědí mu byl jen šílený smích a kašlání...

 


1 názor

sue
21. 12. 2011
Dát tip
noha vzhůru bobrama

Muhuhahahahahahahaahaa, zdá se že lidé o toto dílo nemají příliš velký zájem....musíš více upoutat jejich pozornost, na druhou stranu je toto dílo možná i dokonalé, když to nikdo nekritizuje.....vše zpraví čas a nějaké čínské moudro...např. "Jak má muž vědět kdy bojovat, když kočka dopadá vždy na všechny čtyři nohy"

Řešení je snadné a podobné řešení následující hádanky: "Pokud mohed má osmero kaluů, je pak pravda, že zurpně létá Gogon-Rö v Baléu ?". Tuto hádanku jsem vyřešil minulý týden a v tu chvílí se nade mnou zablýsklo a tajemný hlas vykřikl: "Levééél dvěééé !!!!". Nevím co to mělo znamenat. Možná jsem získal božskou moc a ani o tom nevím. A jak to vysvětlím rodičům ? :-)))

Je to jednoduché, Pramen života syslú je ukryt pod pdezdívkou božího jněvu, zelené pastviny temných radostí jsou vzájemně propojeny, proto také Bhetexz ví co má dělat, z čehož vyplívá že nejsi bůh, ale ty jsi Kmet obrostlý tukem a bavouky jež plave v hlubinách bezbožnosti až k samému počátku zrození tajemné nohy...TY JSI ZTĚLESNĚNÍ chudoby a zmaru v tomto světě i v jiných dimenzích....HAHAHAHAHAHHA

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru