Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O broučkovi

01. 12. 2000
4
0
2043
Autor
Gimi

Prosím páni kritici,zapomeňte na debaty o zachování pravidelnosti rýmů.Vždyť je to jenom brouček..:-D

Malý brouček právě, zatoulal se v trávě. Marně hledá cestičku, slzy má na krajíčku. Ty můj broučku maličký, rychle utři slzičky. Rozběhni se po tom světě, vždyť je celý celičký samý květ a samá krása, jenom nad tím srdce jásá. Žij a dýchej z plných plic, všechny vůně ba i víc. Běž si za svým štěstíčkem, nech se vést svým srdíčkem.
Dave_Zw
03. 12. 2000
Dát tip
Tou jednoduchostí a naivitou broučka to až chytá za srdíčko..... Taky mám něco o broučkovi.......

Gimi
03. 12. 2000
Dát tip
Všem moc děkuji.Ne to auditko juknu.Vlastně mě to taky napadlo.Ještě jednou dík.

jester
02. 12. 2000
Dát tip
a pripomnelo to vsem, ze v jednoduchosti a hezkych rymech muze byt "hezko" a nejen pro deti.. TIP

Demon1
02. 12. 2000
Dát tip
Jeto nádhera,trochu se vtom nacházím,asi to nebude jen pro děti!Všichni sem tam bloudíme a přepadaj nás podivné myšlenky......Je to důvod proč žít!!!!!!

Sadaf
01. 12. 2000
Dát tip
Víš Gimi, jestli mohu, tak si tvého broučka vytisknu a až pojedu na Mikuláše za svými kluky, tak ho tomu mladšímu přečtu...on miluje básničky...vidíš, teď mi tak napadlo, ty jsi dala Broučka do blbůstek...nechybí na písmakovi kategorie : Písmaci dětem ???? TIPuju, protože psát takhle hezky pro děti je ohromnej kumšt.... Ještě jednou díky...

Gimi
01. 12. 2000
Dát tip
Sadafe,děkuji Ti.Ani nevíš,copro mě Tvoje slova znamenají.A takategorie by se možná i ujala.Zkus se zmínit Olďáskovi. Jo a můžeš :-)))

Bix
01. 12. 2000
Dát tip
Gimi...toto by som s radosťou raz čítala svojim budúcim deťom...také plné citu...so Sadafom úplne súhlasím, písať pre deti je zdanlivo jednoduché, ale ich vnímanie je často také odlišné a nie je ľahké vstúpiť do sveta ich fantázie...ale verím, že v tejto nádhernej básničke sa to podarilo...TIP, jednoznačne - som za kategóriu Písmák deťom !!!

clovrdik
01. 12. 2000
Dát tip
ale fakt, jako básnička pro děti je to dobrý :-) líbí a ta kategorie by se možná uživila :-)

Eternal
01. 12. 2000
Dát tip
Jůů další brouček. Hezoulinká básnička, pro dětičky přímo stvořena. Já taky napsal o Broučkovi, kdysi. Taky jsem to pojal jako tak trošku pro malé. A kategorie Písmáci dětem, to by byla nádhera :o) Tipík za hravost a lehkost :o)

Eternal
01. 12. 2000
Dát tip
Ten nápad Písmáci dětem se mě tak zalíbil, že jsem napsal auditorium, ať se každý vyjádří. Mrkněte se na to :o)

Bobísek
01. 12. 2000
Dát tip
Pro dětičky perfektní.

Carodej
01. 12. 2000
Dát tip
:-)))))))))

Koom
01. 12. 2000
Dát tip
trochu moc vesely a optimisticky na muj vkus:-)

Grim
01. 12. 2000
Dát tip
Já tuhletu "dětskou" poezii nemusím. Ale (a nevím proč) připomnělo mi to Mrazíka. Jsem blázen?:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru