Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrajeme hru života....

01. 12. 2000
4
0
2071
Autor
Gimi

Dozněla poslední slova, poslední květiny byly rozdány. Utichl potlesk a zhasla světla, na scénář teď v šatně tiše sedá prach. Úspěšná hra o třech dějstvích již dávno měla svou derniéru.... ...a teď?Hrajem jen smutnou novelu o sedmistechčtyřicetipěti dílech. Proč odložili jsme ten scénář? Vždyť zdál se být tak dobrý. Proč v něm ty škrty a úpravy barevnou tužkou. Já si myslela,že to chceme úplně jinak.... ...někdy mám jen strach,že jsme si až příliš vzdáleni.
Dave_Zw
30. 05. 2004
Dát tip
Je mi to všechno moc líto, doufám, že se stále účastníš....

esoterik
30. 05. 2004
Dát tip
nerozumím všemu ,přečtu si několikrát .Srdce mi říká dobrý**

Dave_Zw
29. 03. 2001
Dát tip
nebo ne?

Gimi
03. 12. 2000
Dát tip
Grime....je to o pocitech.A vysvětlování?Hmmmmm,snad někdy..:-))) Všem moc díky.

Dave_Zw
03. 12. 2000
Dát tip
Mívám podobné pocity........

Eternal
03. 12. 2000
Dát tip
Nedá se počítat to co se prožívá, s tím souhlasím. Lze to jen vnímat.

Demon1
02. 12. 2000
Dát tip
Rozumím dokonale!Každá hra se časem mnění,stejně tak jako herci.Tomu nelze zabránit!Začátky bývaj tajemné,vášnivé a procítěné.Ovšem nelze tuto hru hrát bezkonce.Vše by se sní vytratilo!Přejít na smutnou novelu je také řešení,přiznávám však,že nešťastné.Snad bude napsána další hra,né tolik smutná,né tolik vzdálená,a alespoň mírně optimistická.Snad bude napsána od srdce!

Gimi
02. 12. 2000
Dát tip
clovrdo......vítězen se stane ten,kdo vyhraje sám nad sebou.AŤ už je to v jakémkoliv slova smyslu. Et. je to jenom číslo.Nedá se zpočítat špatné a dobré díly

clovrdik
01. 12. 2000
Dát tip
báseň chytlavá a zřejmě od srdce, k tomu se málo co dodává. Hrajeme hru života ... existuje vítěz ?

Eternal
01. 12. 2000
Dát tip
Novela o 745 dílech, což je dva roky a půl měsíce. brrr, jde z toho mráz po zádech. Clovrdiku, vítěz je vždy nejistý. Ale kdo by chtěl vyhrávat nad životem? Nejdůležitější je zúčastnit se.

zirafka
01. 12. 2000
Dát tip
Nejak me tahle basnicka nezujala...

Carodej
01. 12. 2000
Dát tip
Mně zaujala až moc..... jaksi mi to sedlo *!

Mithrandir
01. 12. 2000
Dát tip
Fakt dobrý, nemám co bych dodal. TIP.

Grim
01. 12. 2000
Dát tip
Mám pocit, že rozumím a přitom nerozumím všemu. Ale to, čemu jo, mi stačí...a přece ne docela...žere mě to..jak je to?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru