Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úlet Josefa Kolaříka, O grilovaném seleti

03. 04. 2005
1
0
711
Autor
chose

Některé úlety vyšly v Lidových Novinách, Léto 2002.

U babičky na půdě naleznete starý kufr  a jutový pytel. Předem si vytipujete vepřín v okolí Prahy v dosahu vlakové dopravy., který kolem půlnoci „navštívíte“. Naleznete kóji se selaty a pak budete svého favorita půlhodinu chytat za příšerného kvílení celého vepřína. Prase dobře pozná kdy se nad nim nebo jeho druhy zpečetil osud. Jakmile selátko „ulovíte“ popadnete je za zadní nožky a šup s ním do pytle. Třepetajícíse pytel pak vložíte do kufru , který jste před tím znehodnotili 10 otvory velikosti jednoho Eura aby se vám selátko nezadusilo. Nyní se pokusíte o diskrétní přesun na vlakovou stanici a prvním raním spojem se dostanete do Prahy. Musím vás upozornit na dvě skutečnosti, které celou akci mohou ohrozit. Jednak nikdy prasátko nenoste v pytli přehozeném přes rameno, protože v rytmu chůze vydává nepříjemný řev a můžete se lehce profláknout. Druhak se vybavte výrazným deodorantem, protože se prasátko strachy podělá a velmi nepříjemně smrdí. Kamarádovi Šotoušovi se takto podařilo vyprázdnit zadní vůz tramvaje. Na druhý den sezvete kamarády a prasátko slavnostně picnete. Pokud nemáte kladivo na omráčení netřeba zoufat , Šotouš ho také neměl tak použil výfuk ze škodovky. Na opuštěné zahradě někde v Praze zahájíte rožnění, které skončí naprostým fiaskem, protože se po dvou hodinách spustí příšerný liják a sele sníte prakticky za syrova. Aby se to již neopakovalo, zakoupíte v OBI gril, v kruhu přátel si pošmáknete na grilovaném steaku z Delvity a naučíte se nové slovo „Barbecue“.
chose
04. 04. 2005
Dát tip
Ja si to budu muset fakt opravit. Pisu jako sele.

kirkina
03. 04. 2005
Dát tip
viva greenpeace! :))) Pekny pekny pekny, konec bombaaa :))

kirkina
03. 04. 2005
Dát tip
jo tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru