Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anekdota

04. 04. 2005
1
3
1643
Autor
Error

Anekdota.

ANEKDOTA

 

Anekdota.

 

Zid Stoliziar sa stretne so svojou nastavajucou Atriaanou, ktora vsak uz dlhu dobu nikomu nechce prezradit datum svojich narodenin, nie ze by jej bolo neprijemne ked jej priatelia pridu zagratulovat, sem tam dakto donesie aj malu pozornost, ako napriklad minule, andrej, byvaly spoluziak zo strednej skoly, ktory jej doniesol kvalitne rockove a cisto alternativne radio a povedal: nemyl sa, ja nikoho neurazam, len mam na niektore veci vyhraneny nazor! Ale zhrnme si to: on to vlastne vobec nemyslel zle, no mohol aspon trochu upresnit, co jej tym  vlastne naznacoval.


3 názory

Najmladšia
27. 02. 2007
Dát tip
Povite si to a potom pozriete na mna a poviete "pochopis ked budes starsia" a ja poviem spokojne "dobre"

rýman
22. 05. 2005
Dát tip
boha ti už som skoro chytil eror. jednoho som už capol pri umghonovi z konga a hneď tu je ďalší, veľmi zaujímavé, odkiaľ na tie poruchy chodíš?

Renas
12. 04. 2005
Dát tip
no tie húsenice by nemuseli byť až tak žravé, ale snaž sa vykrmovať viac mrkvou ako pivným kváskom a hlavne nezabúdaj, že kukurica je dobrá na lesklé vlasy. Inak díky za tú kozmetiku, čo si mi poslal, cením si to.

Error
09. 04. 2005
Dát tip
ja napriklad ocakavam, ze v priebehu zimnej pripravy dojde aj k doplneniu kadra a na jar budeme predávať ľaliovky a veľmi žravé húsenice

Renas
06. 04. 2005
Dát tip
ja nechapem co furt ty ludia od dobreho pisania ocakavaju hello dolly kiss me gentle take me to the place just where i belong tento text by mohol spievat ako shaggy, tak tom york, tak sa teda zabavte usiaci

aramis
04. 04. 2005
Dát tip
chrust co si k vsetkemu pozyvas mna? :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru