Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám... Nemám... Mám... Nemám....

20. 07. 1999
0
0
1128
Autor
IAGO

Hlavou divné myšleky se mi honí, jak jednoduché je, zatnout ruku v pěst, pak rychle přejet ostrým nožem po ní... Ne! To zdá se mi být jen jedním z hloupých gest. Tak co třeba skočit z mostu? A nebo prášky spolykat? A co když přežiju a nějak blbě srostu? Mám dál jako kripl žíti snad? Ne! Ne! Ne! NE! NE A NE! Já vím, že se to nestane, protože jsem hroznej srab. Já spíš, než bych si ublížil, v tomhletom životě dám na sebe srát.
castan
01. 09. 1999
Dát tip
IAGO: O.K.

maprach
29. 08. 1999
Dát tip
Jejda, tady jde do tuhýho. . .

Saša
18. 08. 1999
Dát tip
"A smrt je zlo tak bozi uznali, vždyť kdyby byla krásná, též by zmírali" Seneca
Větší odvahu musíš projevit, když chceš ŽÍT dál. Když o smrti (sebevraždě) přemýšlíš, stále máš naději! a JSI! a ŽIJEŠ! to je fuk, že to bolí, ono to přejde, čas to pohladí, pofouká a zabalí závojem pozapomnění - co na tom, že obvaz občas povolí a bolest vykoukne ven - zase bude chvilku zle, ale čas ten darebák opět přijde jako milá hodná ošetřovatelka a zabalí nám bebíčka do závojů pozapomnění, do lehkých pavučin snů, ... a zase nabereme sílu žít, znovu snít a dál jít, ...

noty
25. 07. 1999
Dát tip
Souhlasím s Bibšou, i když občas takové nápady mám taky.

Bibša
23. 07. 1999
Dát tip
Smrt není hrdinství. Hrdinství je žít dál. Bojuj. Nikdy nevíš, co krásného třeba přinese zítřek . . .

Nekro
22. 07. 1999
Dát tip
Souhlasím se slávkem. Je smrt hrdinství. Možná když mi zbývá .... dní života .. ale skutečně.
Znám několik lidí, kteří chtěli umřít. Žít nebo přežívat?.. Dát na sebe srát, nebo se na to vysrat (nejsi srab) a jít dál (jinam).

Print
20. 07. 1999
Dát tip
Mám často stejnej pocit a už jsem si odvykl za něj stydět. Serme na sebe - aspoň nějaká změna!:-))

slavek
20. 07. 1999
Dát tip
tyhle pocity znám. I já jsem srab.. Ale je opravdu smrt hrdinstvím?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru