Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sneh

04. 04. 2005
0
0
1019
Autor
korazón

Sneh je čierny, naozaj. Až keď pohltíš celú galaxiu môžeš povedať, že si už veľký. Rodina do teba vkladá ešte stále nádeje ako do svojho a popritom ty sám zabíjaš podvedome ich ilúzie na lepšie podnebie a podobné keci.

Sestra ti pomáha zabaliť svoju kamošku keď v noci príde na prepychovom bavoráku, ktorý jej predpovedá bohatú budúcnosť na snobských plesoch so stupídnym, prívetivým úškrnom na tvári. S tou galaxiou si hlavu nelám aj tak sa ti to nepodarí, si predsa človek a tí sú až priveľmi neschopní na to aby premýšľali o tom čo robia. Ty a zvyšok bytostí sa môžete pokúsiť o to, aby vás bolo sedem a hlavné je, že ja viem o čom hovorím. Prečo sa zvieratá snažia prežiť ti vysvetlia iba oni a ten, ktorý o tom rozhodol, čiže asi veľký tresk alebo o čo tým „múdrim“ hlavám vlastne ide. Majú diplom na svoju nabiflenosť ale hlavne že teba nútia premýšľať. Skús im povedať o čo ti ide a nevymýšľať nové zákony fyziky. Sneh sa začína belieť a nieje to zmenou planéty ale zmenou okuliarov ktoré si dostal za ukážku svojej debility pri skúške odvahy či skočiť alebo ho rozkrájať. Podarilo sa ti dostať do fajn partie ktorá ti, ako aj tvojej sestre, zabezpečí pokojný život v špine z amíckych filmíkov. Oni priletia už o rok a ty môžeš ísť na výlet do kozmu s I.T.-m a zvyškom pokazenej majonézy zo včerajšieho obeda. Je tam naozaj veľmi pekne, skoro ako tu, len škoda že neviem kde sme. Priveď aj sestru, urobia z nej tehotnú mníšku a tebe povedia  TODO SOBRE TU MADRE.

Zajtrajšok možno nepríde, je to jediná možnosť záchrany. Cez túto slnečnú sústavu vedie hyperpriestorová expresná diaľnica. Tvoja galaxia ťa pripraví o zvyšok tvojho chorého rozumu .Pred odletom ti len dám jednu radu, nečítaj tieto hlúposti a stopárovho sprievodcu galaxiami, už aj tak ti dosť preskakuje ale som naozaj veľmi rada, že sme si takto pokecali a dúfam, že sa stretneme na koncerte Jima Morrisona o ďalších stotisíc rokov dozadu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru