Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PŘIJĎ

01. 12. 2000
4
0
3120
Autor
J

Hormonálně unavená

Samota v koupelně a horká voda mě zas otevřely světu. Dva bílé proužky na mém těle mi připomenuly léto nádherné a vrátily do rovnovážné polohy mé misky vah. Rozněžněná vystupuju z vany. Už nehořím zlostí, už nekřičím malomyslně nad ztrátou času při hledání houby na nádobí nad plným dřezem, kterou někdo vyhodil... Zahrnul jsi mě dnes dárky a já ještě před chvílí křičela. Nacházej prosím v tom křiku mé volání o pomoc. Přijď a vrať mi světlo, jež v tu chvíli postrádám. Sevři má ramena pevně do svých dlaní a ukolébej mou beznaděj svým "š š š š šššššš š š š š šššššš..."
Čolito
14. 08. 2002
Dát tip
*

kath
27. 03. 2001
Dát tip
*****

Merle
11. 12. 2000
Dát tip
J: no tenhle je normálně na hraně (ne na vrcholu) :-)) a je celej úplně černej :-)))))

Merle
07. 12. 2000
Dát tip
J: ty neznáš metodu černýho čtverce? používá se buď k odehnání špatných myšlenek, nebo jako obrana proti telepatii... prostě celou svoji mysl upneš na obraz černýho čtverce :-)))

J
07. 12. 2000
Dát tip
Merle: Popiš mi to podrobně Černý čtverec, zelený čtvereček

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
ech, tak tohle jsem neviděl... (černej čtverec, černej čtverec, černej čtverec, černej...) :-)))))

per_zay
06. 12. 2000
Dát tip
hm.. líbí..*)

J
06. 12. 2000
Dát tip
Merle? JiKO! ...

Vio
05. 12. 2000
Dát tip
To je život... a ten stojí za TIPík!!!

J
05. 12. 2000
Dát tip
Spíš než mariáš, který znám jen z dálky, bych si zahrála scrable nebo kulečník (s dírama) :o)

JiKo
05. 12. 2000
Dát tip
J tééda chce se mi napsat že tágo mám a dokonce i ko...ehm :-))))) Tak raději to Scrable ne?:-))

Merle
04. 12. 2000
Dát tip
hň hň hň :-)))))) vydva BTW: báseň ke mě promluvila...

JiKo
04. 12. 2000
Dát tip
Vrátil jsem se a dávám TýAjPý - opravdu moc dobrý obsah !!! Né že bych si to rozmejšlel ale proto že jsem byl zaslepen vlastní odpovědí nad prožitkem z básně. Omlouvám se (pokolikáté už?)

JiKo
02. 12. 2000
Dát tip
Chci být kohoutkem (ve Tvé koupelně) Chci být tapetou o dlaždicích snít modrorůžovým svitem tvá ňadra krýt kapajícím kohoutkem být a říkat: "š š š š šššššš š š š š šššššš..." ... Však již svého prince máš... To je ale guláš zahrajem si mariáš když jsme 3 ?
:-)))))))))))) Paráda líbí a moc, sice bych řekl že to je lyrika, ale líbí!!!

J
02. 12. 2000
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru