Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nálada nic moc

20. 07. 1999
0
0
3272
Autor
Merle

Trochu starší, ale dneska mi padla do oka.
věnovaná Soně

Den co den, co noc to sen, co vtip to smích, od lidí zlých. Strom co strom, co zvuk to hrom, co blesk to svit, jen šanci mít... Znak co znak, co stín to drak, co moc to klam. Proč jsem tak sám? Hrad co hrad, co krach to stát, co lán to smrt, a člověk zhrd. Svět co svět, co zem to jed, co luk to šíp. Pak má být líp... Hlas co hlas, co dar to past, co štít to zbraň. Slz plná skráň. Zvon co zvon, co muž to klon, co cit to drát. Teď nechci lhát. Král co král: co teď to dál! Co hrob to kost! Já už mám dost...
Merle
27. 10. 2000
Dát tip
Yezz: vidíš, a my to na základce nebrali... člověk se furt učí. Já děkuji :-))

Yeziiinka
26. 10. 2000
Dát tip
Ale merlíku, to jste určitě brali už na základce: Systola = kontrakce, stah srdecního svalu (komory nebo předsíňky) Diastola = opak šištoly, čilivá povolení, ochabnutí SRDEČNÍHO SVALU. Konec hlášení v strašidlím jazyce.

Yeziiinka
20. 10. 2000
Dát tip
Ohromně zajímavá, moc krásná,slova v ní tepou jak srdce - dup dup, dup dup, systola diastola... Díky za ni.

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
systola diastola?? osvětlíš nevědomému?

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Nálada nic moc: trochu výslovnostně kostrbatý - tohle není na mě...neumím mluvit, myšlenky mi jdou do rukou, ne do huby (a to navíc stojijou za pr...). na můj vkus příliš složitej způsob jak vyjádřit příliš moc myšlenek...nezvládám m.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Nádhera, hlavně ten rytmus. Nevím, jestli ti to pomůže, ale na "svět" mívám občas dost podobné názory (= nejseš sám). Myslím jako Nekro - šlo by to zhudebnit. Určitě.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Jo, taky se občas za některé své věci stydím. Ale od určité doby (co jsem na Písmákovi) sem dávám všechno, co napíšu. Nebylo by ode mne fér, kdybych vybíral jen ty "dobré" věci. Bohužel to potom odnášíte vy, mí čtenáři. Promiňte.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Sorry, ta druhá kritika tam nemá co dělat. Jak to vkládám hromadně, tak se chybička vloudila...

Nekro
22. 07. 1999
Dát tip
Pěkný .. to by šlo zhudebnit

snoopy
22. 07. 1999
Dát tip
merle the nezničitelný.. ty dvojice jsou fakt dobrý.. a svědomí zraňující.. zkrátka moudrost od kořene světa, jak ty to jen umíš!

B.Ezejmenij
22. 07. 1999
Dát tip
Ty jsi technik neuvěřitelnej konstruovanej propracovanej a ten nejmerlovatější merle na svjetě.

Print
20. 07. 1999
Dát tip
Merlíku...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru